[TEST] Irizar ie tram
[TEST] Irizar ie tram
Pierwszy w historii krakowskiego MPK test autobusu marki Irizar.
długość – 12160 mm
szerokość – 2550 mm
wysokość – 3400 mm
pojemność pasażerska – do 105 miejsc*
układ drzwi 1-2-2 odskokowo-przesuwne
moc silnika elektrycznego – 180 kW
znamionowy moment obrotowy -1500 Nm
pojemność akumulatorów: od 90 kWh do 430 kWh*
Ładowanie: pantograf/ładowarka od 5 minut do ok. 4 godzin.
Zapraszam do dyskusji na temat nowego testowca MPK.
Jeśli ktoś posiada dokłaniejsze dane, to zapraszam do podzielenie się nimi.
*W żależności od wybranej konfiguracji przez zamawiającego
długość – 12160 mm
szerokość – 2550 mm
wysokość – 3400 mm
pojemność pasażerska – do 105 miejsc*
układ drzwi 1-2-2 odskokowo-przesuwne
moc silnika elektrycznego – 180 kW
znamionowy moment obrotowy -1500 Nm
pojemność akumulatorów: od 90 kWh do 430 kWh*
Ładowanie: pantograf/ładowarka od 5 minut do ok. 4 godzin.
Zapraszam do dyskusji na temat nowego testowca MPK.
Jeśli ktoś posiada dokłaniejsze dane, to zapraszam do podzielenie się nimi.
*W żależności od wybranej konfiguracji przez zamawiającego
Re: [TEST] Irizar ie tram
Wiadomo na jakich liniach będzie testowany?
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Re: [TEST] Irizar ie tram
Mnie ciekawi, czy jest jakakolwiek różnica w odbiorze przestrzeni wewnątrz dzięki tym małym okienkom.
Re: [TEST] Irizar ie tram
Mamy pierwsze zdjęcia od "Okiem podróżnika" z wnętrza z targów w Brukseli.
https://www.facebook.com/10005058870493 ... 975374589/
Są też zdjęcia z zajezdni MPK na portalu TransInfo.
https://www.facebook.com/19161839421007 ... 553022948/
https://www.facebook.com/10005058870493 ... 975374589/
Są też zdjęcia z zajezdni MPK na portalu TransInfo.
https://www.facebook.com/19161839421007 ... 553022948/
Re: [TEST] Irizar ie tram
Bardzo mi się podoba drewno / materiał imitujący drewno użyty do wykończenia wnętrza
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1404
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: [TEST] Irizar ie tram
No nie mów, że pierwszy raz widzisz taką podłogę. To przecież standardowe wykończenie autobusu przeznaczonego na targi/testy np. Urbino 9 LE pokazane w Kielcach też miało "drewno".
Wnętrze właściwie niczym nie zaskakuje, ale patrząc z zewnątrz jest jeszcze bardziej udziwniony niż Metrostyle + wygląda że odpadł mu jeden kołpak.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: [TEST] Irizar ie tram
Jutro o 13 prezentacja Irizara na PW. Na B wyjedzie na jakąś linię.
-
- Ekspert
- Posty: 1816
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: [TEST] Irizar ie tram
A skąd wieszdamian_krk2 pisze: ↑18 sty 2022, 12:42 Jutro o 13 prezentacja Irizara na PW. Na B wyjedzie na jakąś linię.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: [TEST] Irizar ie tram
https://www.krakow.pl/zaproszenia/25640 ... 1640604323Scania_9640 pisze: ↑18 sty 2022, 22:21A skąd wieszdamian_krk2 pisze: ↑18 sty 2022, 12:42 Jutro o 13 prezentacja Irizara na PW. Na B wyjedzie na jakąś linię.
Re: [TEST] Irizar ie tram
Autobus otrzymał numer #DE600, wyjedzie na zmianę B na 169. W Krakowie będzie do 28.01
Re: [TEST] Irizar ie tram
Yutong też miał takie numeryyosujiro pisze:Autobus otrzymał numer #DE600, wyjedzie na zmianę B na 169. W Krakowie będzie do 28.01
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości