Strona 1 z 2
[TEST] Irizar ie tram
: 15 sty 2022, 9:27
autor: GoMeZz391
Pierwszy w historii krakowskiego MPK test autobusu marki Irizar.
długość – 12160 mm
szerokość – 2550 mm
wysokość – 3400 mm
pojemność pasażerska – do 105 miejsc*
układ drzwi 1-2-2 odskokowo-przesuwne
moc silnika elektrycznego – 180 kW
znamionowy moment obrotowy -1500 Nm
pojemność akumulatorów: od 90 kWh do 430 kWh*
Ładowanie: pantograf/ładowarka od 5 minut do ok. 4 godzin.
Zapraszam do dyskusji na temat nowego testowca MPK.
Jeśli ktoś posiada dokłaniejsze dane, to zapraszam do podzielenie się nimi.
*W żależności od wybranej konfiguracji przez zamawiającego
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 15 sty 2022, 11:31
autor: Michajlo
Wiadomo na jakich liniach będzie testowany?
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 15 sty 2022, 11:36
autor: es.em
Mnie ciekawi, czy jest jakakolwiek różnica w odbiorze przestrzeni wewnątrz dzięki tym małym okienkom.
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 15 sty 2022, 12:46
autor: abuk
Michajlo pisze: ↑15 sty 2022, 11:31
Wiadomo na jakich liniach będzie testowany?
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Najpewniej tak jak Yutong, na początku 169/469, a potem 124/424.
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 15 sty 2022, 15:47
autor: GoMeZz391
Mamy pierwsze zdjęcia od "Okiem podróżnika" z wnętrza z targów w Brukseli.
https://www.facebook.com/10005058870493 ... 975374589/
Są też zdjęcia z zajezdni MPK na portalu TransInfo.
https://www.facebook.com/19161839421007 ... 553022948/
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 15 sty 2022, 16:20
autor: Kaszmir
Bardzo mi się podoba drewno / materiał imitujący drewno użyty do wykończenia wnętrza
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 15 sty 2022, 18:42
autor: Jorg
Kaszmir pisze: ↑15 sty 2022, 16:20
Bardzo mi się podoba drewno / materiał imitujący drewno użyty do wykończenia wnętrza
Doskonale będzie jak ktoś śniegu albo błota na to naniesie, gwiazdy będą tańczyć na lodzie
ale za to wymiociny żula ładnie będzie się myło
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 15 sty 2022, 23:43
autor: pasazer_mobilisu
Kaszmir pisze: ↑15 sty 2022, 16:20
Bardzo mi się podoba drewno / materiał imitujący drewno użyty do wykończenia wnętrza
No nie mów, że pierwszy raz widzisz taką podłogę. To przecież standardowe wykończenie autobusu przeznaczonego na targi/testy np. Urbino 9 LE pokazane w Kielcach też miało "drewno".
Wnętrze właściwie niczym nie zaskakuje, ale patrząc z zewnątrz jest jeszcze bardziej udziwniony niż Metrostyle + wygląda że odpadł mu jeden kołpak.
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 16 sty 2022, 14:50
autor: GoMeZz391
Kaszmir pisze: ↑15 sty 2022, 16:20
Bardzo mi się podoba drewno / materiał imitujący drewno użyty do wykończenia wnętrza
Znając życie, jest to materiał imitujący drewno-gumolit. Jest to typówka dla pojazdów wystawowych.
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 18 sty 2022, 12:42
autor: damian_krk2
Jutro o 13 prezentacja Irizara na PW. Na B wyjedzie na jakąś linię.
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 18 sty 2022, 22:21
autor: Scania_9640
damian_krk2 pisze: ↑18 sty 2022, 12:42
Jutro o 13 prezentacja Irizara na PW. Na B wyjedzie na jakąś linię.
A skąd wiesz
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 18 sty 2022, 22:52
autor: damian_krk2
Scania_9640 pisze: ↑18 sty 2022, 22:21
damian_krk2 pisze: ↑18 sty 2022, 12:42
Jutro o 13 prezentacja Irizara na PW. Na B wyjedzie na jakąś linię.
A skąd wiesz
https://www.krakow.pl/zaproszenia/25640 ... 1640604323
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 19 sty 2022, 13:16
autor: yosujiro
Autobus otrzymał numer #DE600, wyjedzie na zmianę B na 169. W Krakowie będzie do 28.01
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 19 sty 2022, 13:52
autor: Michajlo
yosujiro pisze:Autobus otrzymał numer #DE600, wyjedzie na zmianę B na 169. W Krakowie będzie do 28.01
Yutong też miał takie numery
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Re: [TEST] Irizar ie tram
: 19 sty 2022, 13:58
autor: damian_krk2
Michajlo pisze: ↑19 sty 2022, 13:52
yosujiro pisze:Autobus otrzymał numer #DE600, wyjedzie na zmianę B na 169. W Krakowie będzie do 28.01
Yutong też miał takie numery
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
No to co? Mogą mieć takie same numery. Wcześniej był też PE/BE600