I na jakiej trasie? Na Kleparzu chyba miejsca już nie będzie na dodatkową linię i to przegubową.damian_krk2 pisze: ↑22 mar 2022, 15:44To co za problem uruchomić 479
Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
-
- Ekspert
- Posty: 1828
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Dokładnie. Albo nawet zrobić "579". Niech ominie nawet jeden czy dwa przystanki, typu "Kamieńskiego Wiadukt" czy "Radio Kraków", już będzie wystarczająco by dać inny numer
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Pomysł niezły, ale chyba byłoby to kuriozum, żeby uruchamiać nowy numer na identycznej trasie tylko po to, żeby nie jeździły na niej elektryki. No, chyba że trasa byłaby inna, ale jaka?
Na prawdę nie można obejść tej ekopropagandy?
-
- Ekspert
- Posty: 1828
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Dla mnie to też głupie dawać inny numer na tej samej trasie, czy przyspieszoną linię, która ominie tylko 2 przystanki - bez sensu. A alternatywnej trasy chyba nie ma.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Inny numer byłby tylko po to, żeby na tej trasie mogły być spaliny.Scania_9640 pisze: ↑22 mar 2022, 16:51Dla mnie to też głupie dawać inny numer na tej samej trasie, czy przyspieszoną linię, która ominie tylko 2 przystanki - bez sensu. A alternatywnej trasy chyba nie ma.
-
- Ekspert
- Posty: 1828
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
No ale to bez sensu jestdamian_krk2 pisze: ↑22 mar 2022, 16:52 Inny numer byłby tylko po to, żeby na tej trasie mogły być spaliny.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
To może ty zaproponuj pomysł który ma sens i umożliwi jazdę spalin na trasie 179. Nie mówię o innych pomysłach na wzmocnienia Kurdwanowa.
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Pomysł nie jest bez sensu, bo jeśli miałoby to wzmocnić "179" to jestem za. Chodzi o to, że pasażerowie przynajmniej na początku pewnie byliby zdezorientowani co to za "479" i dlaczego ma inny numer skoro jedzie tak samo jak "179".
-
- Ekspert
- Posty: 1828
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Ja nie widzę na razie potrzeby wzmacniania 179, z Kurdwanowa powinni wzmocnić z powrotem 50 do F5 bo tam faktycznie jest tłoczno.damian_krk2 pisze: ↑22 mar 2022, 17:29 To może ty zaproponuj pomysł który ma sens i umożliwi jazdę spalin na trasie 179. Nie mówię o innych pomysłach na wzmocnienia Kurdwanowa.
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Teraz mi przyszło na myśl, że przecież "479" miałoby uzasadnienie, gdyby puścić je przez Witosa (tak jak jeździło "184").
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
A poza tym pytanie czy zatoka przy Pawiej da radę przyjąć tyle autobusów? Wokół dworca już teraz jest ciasno... Dodatkowo to 3 brygady więcej na godzinę na alejach... Naprawdę tam aż tyle potrzeba? Jeszcze zaraz GZ tam się wciśnie ze swoimi agloexpresami...
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
No to czas najwyższy przenieść stamtąd "189"
Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
Skoro 208 ma zniknąć to jakieś miejsce na DGW będzie.
-
- Ekspert
- Posty: 575
- Rejestracja: 22 lis 2020, 23:01
- Lokalizacja: Kraków, Grzegórzki
-
- Ekspert
- Posty: 1828
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości