Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Parówczak
Specjalista
Posty: 225
Rejestracja: 20 sie 2022, 22:52

Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Post autor: Parówczak » 26 wrz 2022, 15:39

184 nie powinien jechać wzdłuż tramwaju na Podwawelskie, tylko Daszyńskiego i Podgórską. Potem najlepiej również przez Malborską wgłąb Kurdwanowa.

WDZ
Specjalista
Posty: 290
Rejestracja: 19 lut 2020, 12:10

Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Post autor: WDZ » 26 wrz 2022, 16:04

Czyli nie dosyć że pakujesz go we wszystkie możliwe korki (Limanowskiego, Wielicka) to jeszcze fundujesz pasażerom fantazyjny wygibas przez Daszyńskiego... "W głąb Kurdwanowa" tzn. jak i którędy?

Parówczak
Specjalista
Posty: 225
Rejestracja: 20 sie 2022, 22:52

Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Post autor: Parówczak » 28 wrz 2022, 1:44

Na Daszyńskiego i Podgórskiej też mieszkają ludzie. Mają daleko do przystanków. To niech wyjedzie Podgórską do Krakowskiej. Potem choćby przez Matecznego. I dalej tak jak jeździł przed skróceniem trasy.

Scania_9640
Ekspert
Posty: 1803
Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
Lokalizacja: Balice

Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Post autor: Scania_9640 » 28 wrz 2022, 4:20

Parówczak pisze: 28 wrz 2022, 1:44 Na Daszyńskiego i Podgórskiej też mieszkają ludzie. Mają daleko do przystanków. To niech wyjedzie Podgórską do Krakowskiej. Potem choćby przez Matecznego. I dalej tak jak jeździł przed skróceniem trasy.
500m maksymalnie, jest to w pełni akceptowalny dystans do przejścia.

Zieleńczanin
Ekspert
Posty: 781
Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
Lokalizacja: Zielonki

Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Post autor: Zieleńczanin » 28 wrz 2022, 8:35

Z Daszyńskiego/Siedleckiego jest 700 metrów do św. Wawrzyńca, 650 m do Hali Targowej i 650-850 m do Ronda Grzegórzeckiego, w zależności od peronu. Tak więc nie jest to "maksymalnie 500 m".

outofrange
Pasażer
Posty: 38
Rejestracja: 18 lip 2020, 10:59

Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Post autor: outofrange » 28 wrz 2022, 9:52

Może Grzegórzeckie - Daszyńskiego - Podgórska - Pl. Bohaterów Getta - Limanowskiego - Powstańców Śląskich - Kamieńskiego? Wczoraj patrząc na trasę samochodem ok 16:30 wychodziło z korkami 17 minut, więc żadna różnica wobec alternatywnych tras? Dowód może nie za mocny, ale można wtedy rozlokować dwa przystanki przy Daszyńskiego i Podgórskiej co dla słabiej chodzących mogłoby stanowić pomoc. Wokół Galerii Kazimierz jest trochę ważnych punktów, instytucji, przychodni.

Scania_9640
Ekspert
Posty: 1803
Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
Lokalizacja: Balice

Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Post autor: Scania_9640 » 28 wrz 2022, 10:15

Zieleńczanin pisze: 28 wrz 2022, 8:35 Z Daszyńskiego/Siedleckiego jest 700 metrów do św. Wawrzyńca, 650 m do Hali Targowej i 750-950 m do Ronda Grzegórzeckiego, w zależności od peronu. Tak więc nie jest to "maksymalnie 500 m".
500m jest do hali, jak ktoś zna skrót, i 650 do Grzegórzeckiego, więc są to w pełni akceptowalne dystanse do przejścia, a te ulice lubią się korkować więc nie ma zbytnio sensu pchać tam autobusu, bo na nogach się szybciej zajdzie te paręset metrów.

Zieleńczanin
Ekspert
Posty: 781
Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
Lokalizacja: Zielonki

Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ

Post autor: Zieleńczanin » 28 wrz 2022, 11:06

Do Hali nie ma 500 metrów, bo jest 600 m w linii prostej, więc nie może być skrótu krótszego niż te 600 metrów. Z Grzegórzeckim się pomyliłem, bo miałem napisać "650-850 m" - już poprawiam.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość