Re: Korekty tras linii autobusowych po uruchomieniu TŁ
: 15 wrz 2022, 18:22
Przepraszam Cię, ale kompletne bzdury wypisujesz, z Twojej wypowiedzi wynika, że zupełnie nie korzystałeś z tej linii. Ja w przeciwieństwie do Ciebie - codziennie korzystałem ze 184 celem dojazdu do/z pracy, doskonale wiem jakie zapełnienie było na ul. Dietla (i tam właśnie było największe). Rozkład był mozaiką, ale to w szczególności w trakcie remontu Dietla/Krakowska, wcześniej linia łapała normalne opóźnienia, tak jak każda inna dłuższa linia w naszym mieście. Nie ma tu żadnego "za" aby linia nadal pozostawała skrócona.Kaszmir pisze: ↑23 mar 2022, 11:40 Lepiej wzmocnić "179" niż wydłużać z powrotem "184" na Kurdwanów. Przede wszystkim, teraz znacznie poprawiła się punktualność linii. Dawniej rozkład był loterią, nawet wieczorami i w weekendy. Do tego, o ile 15-20 lat temu "184" było kluczowe dla Kurdwanowa bo zapewniało połączenie z r. Mogilskim i Grzegórzeckim, tak "50" przejęła tę rolę, a skierowanie przez estakadę jeszcze wzmocniło tę przewagę. "184" straciło sporo swoich pasażerów, na Dietla większość kursów miała niskie zapełnienia.
Ważniejsze było połączenie bezpośrednie, punktualność jest drugorzędna.
Świetnie, z Kurdwanowa ile jest linii tramwajowych do centrum? Jest 179, a z Prądnika? Z okolic Majora/Powstańców są dwie linie - 105 do Dworca i 184 też kończące po północnej stronie Wisły.