Solaris Urbino 18 III
-
- Pomiarowiec
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:56
Solaris Urbino 18 III
Solaris Urbino 18 III
Dane techniczne
Klasa: MEGA, przegubowy, niskopodłogowy
Długość: 18000 mm
Szerokość: 2550 mm
Wysokość: 2850 mm
Masa całkowita: 26000 kg
Liczba miejsc siedzących: 44
Liczba miejsc stojących: 130
Układ drzwi: 2-2-2-2 (pneumatyczne, dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz)
Silnik spalinowy: DAF PE228C
Moc silnika spalinowego: 228 kW
Skrzynia biegów: Voith D 864.3
Zawieszenie: pneumatyczne na miechach powietrznych z regulowaną wysokością
Koła: 275/70 R 22,5 (przód solo, środek i tył bliźniak)
Prędkość maksymalna: 72 km/h
Numery taborowe
5x Zajezdnia Bieńczyce [BR737-BR741]
19x Zajezdnia Płaszów [PR746-PR764]
9x Zajezdnia Wola Duchacka [DR742-DR745; DR765-DR768; DR777]
Zapraszam do dyskusji
Dane techniczne
Klasa: MEGA, przegubowy, niskopodłogowy
Długość: 18000 mm
Szerokość: 2550 mm
Wysokość: 2850 mm
Masa całkowita: 26000 kg
Liczba miejsc siedzących: 44
Liczba miejsc stojących: 130
Układ drzwi: 2-2-2-2 (pneumatyczne, dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz)
Silnik spalinowy: DAF PE228C
Moc silnika spalinowego: 228 kW
Skrzynia biegów: Voith D 864.3
Zawieszenie: pneumatyczne na miechach powietrznych z regulowaną wysokością
Koła: 275/70 R 22,5 (przód solo, środek i tył bliźniak)
Prędkość maksymalna: 72 km/h
Numery taborowe
5x Zajezdnia Bieńczyce [BR737-BR741]
19x Zajezdnia Płaszów [PR746-PR764]
9x Zajezdnia Wola Duchacka [DR742-DR745; DR765-DR768; DR777]
Zapraszam do dyskusji
-
- Ekspert
- Posty: 1586
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Solaris Urbino 18 III
DR743 stoi na PW bez wyświetlaczy...
-
- Znawca
- Posty: 149
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Solaris Urbino 18 III
On już raz stał kilka miesięcy na PW bez wyświetlaczy, kasowników, automatu biletowego, z pościąganymi plastikami i obudowami chociażby silnika porozrzucanymi po całej jego przestrzeni
Ex kierowca MPK, PW.
-
- Ekspert
- Posty: 1586
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Solaris Urbino 18 III
Ale wrócił. Zobaczymy co będzie teraz.Justforfun pisze: ↑13 paź 2022, 15:56 On już raz stał kilka miesięcy na PW bez wyświetlaczy, kasowników, automatu biletowego, z pościąganymi plastikami i obudowami chociażby silnika porozrzucanymi po całej jego przestrzeni
Re: Solaris Urbino 18 III
Najbardziej awaryjny z całej czwórki i najwięcej stoi na placu popsuty. Teraz to już na pewno grubo ponad tydzień nie wyjeżdzał. Może już przyszedł na niego czas
-
- Ekspert
- Posty: 1586
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Solaris Urbino 18 III
Najbardziej awaryjny bo gnił kilka miesięcy na placu. Jakby go zrobili od razu po tej poważnej awarii przez którą był unieruchomiony to by śmigał bez problemu.
-
- Ekspert
- Posty: 1963
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Solaris Urbino 18 III
Niekoniecznie tak by musiało być, DR743 od dawna jest bardzo awaryjny (już przed tym jak stal długo na placu) i nawet jak był na rezerwach to często się psuł.damian_krk2 pisze: ↑13 paź 2022, 20:34 Najbardziej awaryjny bo gnił kilka miesięcy na placu. Jakby go zrobili od razu po tej poważnej awarii przez którą był unieruchomiony to by śmigał bez problemu.
-
- Ekspert
- Posty: 1586
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Solaris Urbino 18 III
Ogólnie 742-745 są bardziej awaryjne choćby od wozów z tej samej serii na PP. Przypadek? Nie sądzęScania_9640 pisze: ↑13 paź 2022, 22:22 Niekoniecznie tak by musiało być, DR743 od dawna jest bardzo awaryjny (już przed tym jak stal długo na placu) i nawet jak był na rezerwach to często się psuł.
Re: Solaris Urbino 18 III
Twój bodajże znajomy kierowca (były właściciel 743) pisał w zeszłym roku w komentarzu na YT, że było to prawie bezawaryjne auto...Scania_9640 pisze: ↑13 paź 2022, 22:22 Niekoniecznie tak by musiało być, DR743 od dawna jest bardzo awaryjny (już przed tym jak stal długo na placu) i nawet jak był na rezerwach to często się psuł.
-
- Ekspert
- Posty: 1963
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Solaris Urbino 18 III
Były znajomy w gwoli ścisłości, ale on to auto bardzo wychwalał, fakt jak miał to na stanie to jeździł dość często bo mechanicy od razu naprawiali drobne usterki i dbał o to aby faktycznie tak było. Ale przed nim i po nim to auto średnio jest zdatne do jazdy.
Re: Solaris Urbino 18 III
W PR749 ostatnie dwie pary drzwi zamykają się z takim impetem, że aż kilku podróżnych się wystraszyło huku. Pasowałoby żeby mechanicy je wyregulowali na zajezdni. Dosłownie jak "do teściowej" trzaskają.
-
- Ekspert
- Posty: 1963
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Solaris Urbino 18 III
Pierwsze słyszę, żeby "właściciel" ustawiał/regulował drzwi, według swojego uznania.
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Wysłane przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 1963
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Solaris Urbino 18 III
Może bardziej chodzi o to, że jak się wolno zamykają to wtedy częściej mogą odbijać, a tak z impetem ale przynajmniej się zamykają. Pytanie czy aby na pewno tego nie da się inaczej wyregulować. Szkoda elementów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] i 2 gości