Strona 2 z 6

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 10:30
autor: tomta1
Żeby się jeszcze nie okazało, że MPK na tym zarobi :lol: Ale fakt faktem, są przewoźnicy, którzy bardzo chętnie wezmą erłopiątki, jeśli nie są w zbyt złym stanie technicznym.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 12:36
autor: damian_krk2
Wiem że troszkę nie w temacie ale, ciekawe co z DR742-DR745, DR765-DR768 i DR777

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 13:04
autor: MichalTyniec
Gdyby skasowali 22 mercedesy które są z 2008 i 2009 plus 5 sztuk solarisa z Bieńczyc z 2009 to mielibyśmy 23 sztuki w nadmiarze po dostawie wszystkich elektryków, a gdyby wymieniali w stosunku 1/1 to poleciałyby wszystkie solarisy od ''742 do 764'' bo są z 2011 i wtedy daje to równe 50 sztuk, reszta zostanie na pewno bo DR765 i wyżej są z 2013 roku i jeszcze młodsze, fajnie by było obsadzić jakieś linie przegubami zamiast krótkimi jeśli uda się ta nadwyżkę zostawić.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 13:30
autor: Jamnik
Mój typ to powrót DR742-745 na Płaszów, a DR765-768 i DR777 przeniesienie na Bieńczyce w zamian za ewentualne wycofanie BR737-741.

Tak jeszcze dla ścisłości - PR755-764 są z 2012.
A los DC723-731 też jest niepewny.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 13:43
autor: MichalTyniec
Jamnik pisze: 20 mar 2021, 13:30 Mój typ to powrót DR742-745 na Płaszów, a DR765-768 i DR777 przeniesienie na Bieńczyce w zamian za ewentualne wycofanie BR737-741.

Tak jeszcze dla ścisłości - PR755-764 są z 2012.
A los DC723-731 też jest niepewny.
PR755-764 są też jak reszta z 2011 a w 2012 je wprowadzili do ruchu dopiero, ale to drobny szczegół.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 16:13
autor: Jamnik
MichalTyniec pisze: 20 mar 2021, 13:43 PR755-764 są też jak reszta z 2011 a w 2012 je wprowadzili do ruchu dopiero, ale to drobny szczegół.
No cóż, muszę Ci uwierzyć ;)
Jednak nie zmienia to faktu, że o te kilka miesięcy mniej jeżdżą po Krakowie.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 16:31
autor: MichalTyniec
Jamnik pisze: 20 mar 2021, 16:13
MichalTyniec pisze: 20 mar 2021, 13:43 PR755-764 są też jak reszta z 2011 a w 2012 je wprowadzili do ruchu dopiero, ale to drobny szczegół.
No cóż, muszę Ci uwierzyć ;)
Jednak nie zmienia to faktu, że o te kilka miesięcy mniej jeżdżą po Krakowie.
Trzy miesiące różnicy są między nimi, te o których mówimy weszły w styczniu 2012 a wcześniejsze w październiku🙂ale rok produkcji mają ten sam, ale jestem faktycznie ciekawy czy zostawią je żeby była nadwyżka aż do następnych zakupów czy je sprzedadzą.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 17:29
autor: Jamnik
MichalTyniec pisze: 20 mar 2021, 16:31 weszły w styczniu 2012
A ja sobie ubzdurałem, że w marcu, ale faktycznie na kmk.krakow.pl jest wpisany styczeń.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 20 mar 2021, 17:31
autor: MichalTyniec
Jamnik pisze: 20 mar 2021, 17:29
MichalTyniec pisze: 20 mar 2021, 16:31 weszły w styczniu 2012
A ja sobie ubzdurałem, że w marcu, ale faktycznie na kmk.krakow.pl jest wpisany styczeń.
Dokladnie🙂

Re: Mercedes Citaro O530G

: 30 kwie 2021, 1:08
autor: Jamnik
Co tam z DC731? Opuścił halę, ale badanie techniczne nadal nieważne. Wyjedzie jeszcze?

Re: Mercedes Citaro O530G

: 11 maja 2021, 11:10
autor: Jamnik
DC701 dostał reklamę z tyłu. To pierwszy taki przypadek od dłuższego czasu, że Citaro dostało reklamę.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 18 maja 2021, 22:56
autor: Jamnik
DC731 dostał badanie techniczne. Czyżby jutro miał powrócić do ruchu po ponad półrocznej przerwie? Oby :)

Re: Mercedes Citaro O530G

: 04 cze 2021, 10:40
autor: Jamnik
DC704 od około miesiąca nie wyjeżdża. Ponoć jest odstawiony.

Re: Mercedes Citaro O530G

: 04 cze 2021, 13:54
autor: damian_krk2
Jamnik pisze: 04 cze 2021, 10:40 DC704 od około miesiąca nie wyjeżdża. Ponoć jest odstawiony.
Nic nie jest odstawione.... W czerwcu ma mieć miejsce analiza potrzeb komunikacyjnych w Krakowie, a tym samym zapadnie decyzja ile pojazdów będzie potrzebne i dopiero wtedy mogą ale nie muszą mieć miejsce odstawienia.

Osobiście uważam, że raczej kasacji nie będzie ze względu na zbliżające się remonty / zamknięcia tras. Miejmy też na uwadze, że zwiększenie długości taboru na 125, 163, 182 zabrało 22 autobusy przegubowe, a prawdopodobnie od września/października komunikacja zacznie powoli wracać do stanu przed pandemią 😉

Re: Mercedes Citaro O530G

: 04 cze 2021, 15:45
autor: Scania_9640
damian_krk2 pisze: 04 cze 2021, 13:54
Jamnik pisze: 04 cze 2021, 10:40 DC704 od około miesiąca nie wyjeżdża. Ponoć jest odstawiony.
Nic nie jest odstawione.... W czerwcu ma mieć miejsce analiza potrzeb komunikacyjnych w Krakowie, a tym samym zapadnie decyzja ile pojazdów będzie potrzebne i dopiero wtedy mogą ale nie muszą mieć miejsce odstawienia.

Osobiście uważam, że raczej kasacji nie będzie ze względu na zbliżające się remonty / zamknięcia tras. Miejmy też na uwadze, że zwiększenie długości taboru na 125, 163, 182 zabrało 22 autobusy przegubowe, a prawdopodobnie od września/października komunikacja zacznie powoli wracać do stanu przed pandemią 😉
Jest w planach odstawienie kilku Mercedesów ze względu na stan techniczny i takim kandydatem był DC704, Prawdopodobnie już nie wyjedzie + DC711 też już prawdopodobnie nie wyjedzie.

Komunikacja Miejska wróci zapewne na chwilkę tylko do normalności bo od października znów nas zamkną i tak w kółko xD