Z drugiej strony można powiedzieć, że w Twoim pomyśle (zostawienie tego, jak obecnie)...Kowalik pisze: ↑13 cze 2022, 13:32 Jako mieszkaniec korzystający z przystanku Piaski Nowe, wyrażę swoją opinię. Zaproponowana zmiana 6 za 11. Tracę bezpośredni dojazd na Koronę, Plac Wolnica, Wawel. Pozostają mi przesiadka na mocno zapełnioną 13, bądź przejazd 11 i kombinować w Łagiwenikach. O ile Kurdwanów nie straci na likwidacji 6, bo będzie 10, o tyle raczej całe Piaski i Kozłówek dopełni 13, ponieważ mało kto pojedzie przez Kurdwanów np na Stradom. Dlatego ze swojej perspektywy bliższa mi propozycja Fysztofa, ponieważ uruchomienie linii autobusowej po TŁ, pozwoliłoby realnie utworzyć i zbadać potok pod przyszłą linię 23. Ponadto proponowana linia 104 pozwoliłaby na poprawę punktualności, zwazywszy że linie 2x4, są mocno opóźnione w godzinach szczytu.
"Jako mieszkaniec korzystający z przystanku Piaski Nowe, wyrażę swoją opinię. Brak zmiany 6 za 11. Nie mam bezpośredniego dojazdu do pracy na Wadowicką, a przecież są tam coraz większe kompleksy biurowców. Pozostaje mi przesiadka na mocno zapełnioną 11 i to tylko z linii 24, bo 50 skręca na estakadę. Ewentualnie jazda autobusami, które co chwilę łapią opóźnienia, i przesiadka na Matecznym. Co mi z dojazdu na Plac Wolnica, skoro jeżdżę tam głównie w weekendy, a codziennie do pracy na Wadowicką? Dlatego z mojej perspektywy bliższa mi jest zamian tras 6 i 11"
Jak widać ktoś zyskuje / ktoś traci. Niektóre relacje znikną, za to pojawią się nowe. Imho kluczem nie jest to, aby nikt nie stracił, tylko aby zyskało więcej osób, niż straciło I aby sumarycznie zmiany były korzystne dla większej ilości osób.
Zawsze znajdziesz kogoś, dla kogo będzie gorzej.