Podczas pomiarów na 274 w weekend miałem po około 10 osób do samego Podgórza, więc jakaś tam część osób jeździ do Podgórza.fysztof pisze: ↑30 wrz 2022, 9:23 Ile osób z tego korzysta...??? Jest to chociaż 1% pasażerów?
Tak, to prawda. Ale nadal pozostanie możliwość przesiadki na tramwaje w stronę Huty. Poza tym, w tym przypadku mówimy o liniach "143" i "274", bo tylko one do Podgórze SKA docierają teraz. I widując czasem te autobusy - pierwsza grupa pasażerów wysiada na Bieżanowskiej na autobusy alejowe, druga na Kablu na tramwaje. Dalej jadą raczej pojedyncze osoby i dużo powietrza.
A co do Maków, to przecież idealne propagandowo byłoby - macie fantastyczną linię "11"!
Powiedz to samo pasażerom "142", "163" albo "193", gdzie przycięto z jakiegoś powodu marszruty. Powiedz też tym pasażerom, gdzie 'niedasie' dołożyć jednego czy dwóch kursów, bo nie ma pieniędzy.
Dlatego właśnie pasażerowie "244" i Wieliczki są zachwyceni, że ta linia już nie pozwoli przesiadać się na tramwaje od Nowosądeckiej. Faktycznie, nie ma potrzeby:-) A tak konkretniej co do "107" - przez lata zapewniała połączenie Malborskiej z liniami bieżanowskimi i po jej skróceniu było sporo pretensji o to.
A to nie można zrobić pętli z ładowarkami?
A znajdziesz tyle miejsca koło Bieżanowskiej żeby zrobić nową pętlę z całą infrastrukturą? Bo jak dla mnie tam nie ma tyle miejsca.