Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
: 15 cze 2022, 13:42
Ok, sorry! Zagalopowałem się po części... bo mnie po prostu irytuje podejście miasta do tematu. Trasa jest planowana i budowana od dobrych kilku lat, a my na dwa-trzy tygodnie przed jej otwarciem oficjalnie nie wiemy nic. Nie tylko jako pasjonaci - ale też jako mieszkańcy, którzy z tej komunikacji mogą skorzystać. To frustrujące! No i o ile mniej byłoby domysłów - i o ile merytoryczniej moglibyśmy oceniać propozycję. A tak, przerzucamy się tym, co kto zakłada... I napędzamy się niestety wzajemnie, bo obie strony unikają odpowiedzi na pytania.
Ja na przykład przez kilka stron ostatniej dyskusji powtarzam to pytanie, ale nikt się do niego nie odnosi - dlaczego połączenia Czerwone Maki - TŁ - Nowosądecka i dalej nie można zrealizować autobusem, skoro jest to tańsze, szybsze i w dodatku potencjalnie popularniejsze dzięki skierowaniu do Bieżanowa. Tylko na to pytanie mi proszę odpowiedzcie (bądź zaprzeczcie tezom: tańsze, szybsze, potencjalnie popularniejsze) i mogę skończyć dyskusję...
Edit:
By wyjść naprzeciw i spróbować się porozumieć - jakie argumenty przedstawiacie za proponowanym przetrasowaniem "11"? Ja na razie znalazłem takie:
a. Zagospodarowanie potencjalnego potoku w relacji Mały Płaszów - Kurdwanów/Piaski .
b. Zagospodarowanie potencjalnego potoku w relacji Kurdwanów/Piaski - Maki.
c. Mniejsza podatność przetrasowanej "11" na korki.
d. Skoordynowane f=7,5 przez cały dzień w relacji Łagiewniki - Maki (dzięki wzmocnieniom "17")
e. Potencjalne f=7,5 przez cały dzień w relacji Łagiewniki - Starowiślna - tunel - Dw. Towarowy (jeśli wzmocnione będzie "17" przy zachowaniu "19").
Co jeszcze?
Ja na przykład przez kilka stron ostatniej dyskusji powtarzam to pytanie, ale nikt się do niego nie odnosi - dlaczego połączenia Czerwone Maki - TŁ - Nowosądecka i dalej nie można zrealizować autobusem, skoro jest to tańsze, szybsze i w dodatku potencjalnie popularniejsze dzięki skierowaniu do Bieżanowa. Tylko na to pytanie mi proszę odpowiedzcie (bądź zaprzeczcie tezom: tańsze, szybsze, potencjalnie popularniejsze) i mogę skończyć dyskusję...
Edit:
By wyjść naprzeciw i spróbować się porozumieć - jakie argumenty przedstawiacie za proponowanym przetrasowaniem "11"? Ja na razie znalazłem takie:
a. Zagospodarowanie potencjalnego potoku w relacji Mały Płaszów - Kurdwanów/Piaski .
b. Zagospodarowanie potencjalnego potoku w relacji Kurdwanów/Piaski - Maki.
c. Mniejsza podatność przetrasowanej "11" na korki.
d. Skoordynowane f=7,5 przez cały dzień w relacji Łagiewniki - Maki (dzięki wzmocnieniom "17")
e. Potencjalne f=7,5 przez cały dzień w relacji Łagiewniki - Starowiślna - tunel - Dw. Towarowy (jeśli wzmocnione będzie "17" przy zachowaniu "19").
Co jeszcze?