Strona 1 z 2

20.05.2022

: 20 maja 2022, 9:56
autor: Michajlo
Testowa Tina HY 799 9;56 Urzędnicza -> Bronowice Małe

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 11:00
autor: jpajak6
Na 13-12 znowu skład Konstali #RZ242 + #RZ243 zmiany tej linii w rozkładzie na obsługiwaną w pełni niskopodłogowym taborem.

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 14:28
autor: kucyk
Michajlo pisze: 20 maja 2022, 9:56 Testowa Tina HY 799 9;56 Urzędnicza -> Bronowice Małe

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
O godzinie 13,40 dojeżdżała do Zajezdni w Hucie - osobiście ją mijałem przy Kombinacie.
Niezłe ma te szmaciane osłony wózków. :D
Patrząc na nią z przodu można było mieć wrażenie że rozkłada skrzydła potrzebne do lotu. :)

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 14:32
autor: Michajlo
kucyk pisze: O godzinie 13,40 dojeżdżała do Zajezdni w Hucie - osobiście ją mijałem przy Kombinacie.
Niezłe ma te szmaciane osłony wózków. :D
Patrząc na nią z przodu można było mieć wrażenie że rozkłada skrzydła potrzebne do lotu. :)
One chyba ogólnie zostały niedawno zamontowane albo nie zwróciłem na nie uwagi. Ale wyglądaja słabo jeżeli chodzi o estetykę.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka


Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 16:12
autor: yosujiro
Taki mały zonk na Chełmońskiego:

https://www.facebook.com/groups/2471027 ... e4bb4d.jpg[/IMG]

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 16:53
autor: Bayer2003
O godzinie 16:09 na przystanku Stradom od strony Kapelanki widziany RG910 jako Jazda Szkoleniowa.

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 18:22
autor: Kaszmir
Jeden autobus z "511" zabłądził na północy Krakowa i, próbując zawrócić, zablokował się na Stelmachów:
https://www.facebook.com/PKKinfo/videos ... 541775342/

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 18:53
autor: Bayer2003
Kaszmir pisze: 20 maja 2022, 18:22 Jeden autobus z "511" zabłądził na północy Krakowa i, próbując zawrócić, zablokował się na Stelmachów:
https://www.facebook.com/PKKinfo/videos ... 541775342/
Zablokowany autobus to BR737. Co ciekawe jego niefortunna pozycja ciągle jest widoczna w TTSS: https://beta.ttss.pl/map.html#!vb737.

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 19:02
autor: Jamnik
Kaszmir pisze: 20 maja 2022, 18:22 Jeden autobus z "511" zabłądził na północy Krakowa i, próbując zawrócić, zablokował się na Stelmachów:
https://www.facebook.com/PKKinfo/videos ... 541775342/
Kierowca naprawdę liczył na to, że tam zawróci? To gratuluję. Ja rozumiem, że można się pomylić, zwłaszcza jadąc jakąś linią pierwszy raz, ale zawracanie na takiej uliczce przegubem do głowy by mi chyba nie wpadło.
Bayer2003 pisze: 20 maja 2022, 18:53 Zablokowany autobus to BR737. Co ciekawe jego niefortunna pozycja ciągle jest widoczna w TTSS: https://beta.ttss.pl/map.html#!vb737.
Pewnie dalej tam tkwi.

Edit: Ruszył. Nawet jeszcze pojedzie na "511".

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 19:58
autor: Jamnik
Według mapy DC715 po skończonej pracy na "703" wykona kółko na "601". Wzmocnienia z racji juwenaliów?

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 22:12
autor: Scania_9640
Jamnik pisze: 20 maja 2022, 19:58 Według mapy DC715 po skończonej pracy na "703" wykona kółko na "601". Wzmocnienia z racji juwenaliów?
Tak, 23:26 z Mydlnik i 00:56 z AP

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 23:35
autor: Kaszmir
Jamnik pisze: 20 maja 2022, 19:02Kierowca naprawdę liczył na to, że tam zawróci? To gratuluję. Ja rozumiem, że można się pomylić, zwłaszcza jadąc jakąś linią pierwszy raz, ale zawracanie na takiej uliczce przegubem do głowy by mi chyba nie wpadło.
To postaw się w skórze kierowcy: pomyliłeś trasę (niespecjalnie i nieświadomie), zorientowałeś się gdy było za późno. Dalej nie pojedziesz i masz dwa wyjścia:
1) Od razu zadzwonić do dyspozytora, kurs wypada z rozkładu, muszą na bank ściągać pomoc, a wobec Ciebie będą wyciągnięte konsekwencje.
2) Próbujesz jednak gdzieś skręcić/nawrócić, a nuż się uda i sprawa zamknięta.

Jeśli 2) się nie uda, to i tak skończy się na dzwonieniu do dyspozytora - czyli w najgorszym razie będzie tak samo jak w 1), a jednak jest szansa że się uda. Ba! Pewnie takie sytuacje zdarzały się nieraz (nie temu kierowcy, tylko ogólnie), lecz często właśnie się udawało zawrócić i nawet o nich nie wiemy.

Re: 20.05.2022

: 20 maja 2022, 23:50
autor: pasazer_mobilisu
No niekoniecznie opcja 1) jest lepsza. Jeśli dyspozytor to normalny człowiek a nie "pan i władca" to może podpowiedzieć którymi ulicami uda się bezpiecznie zawrócić i może nawet zdąży się wtedy na końcówkę przed następnym odjazdem.

Opcja 2) może nieść więcej zagrożeń, czy to drobna kolizja przy próbie zawrócenia gdzieś gdzie to się nie może udać, czy po prostu zablokowanie autobusu tak że samemu nie ruszy.

Re: 20.05.2022

: 21 maja 2022, 0:29
autor: yosujiro
Kierowca nie może sobie szukać rozwiązania. Zawsze ma obowiązek zgłosić pomyłkę do dyspozytora i to on podejmuje decyzję co dalej. Więc wybierając punkt 2 zrobił sobie z założenia większe problemy niż stosując się do pkt 1, bo chociażby może zostać obciążony pełnym kosztem naprawy oprócz zapłaty kary umownej jaka zostanie na niego nałożona. Ogólnie jakiekolwiek zdarzenie poza wyznaczoną trasą przejazdu bez zgłoszenia jej zmiany idzie w pełni "na konto" kierowcy.
Swoją drogą z tego co dziś słyszałem, to w MPK zgodnie z regulaminem kierowca nie może cofać bez obecności inspektora


Re: 20.05.2022

: 21 maja 2022, 1:55
autor: MichalTyniec
yosujiro pisze: 21 maja 2022, 0:29 Kierowca nie może sobie szukać rozwiązania. Zawsze ma obowiązek zgłosić pomyłkę do dyspozytora i to on podejmuje decyzję co dalej. Więc wybierając punkt 2 zrobił sobie z założenia większe problemy niż stosując się do pkt 1, bo chociażby może zostać obciążony pełnym kosztem naprawy oprócz zapłaty kary umownej jaka zostanie na niego nałożona. Ogólnie jakiekolwiek zdarzenie poza wyznaczoną trasą przejazdu bez zgłoszenia jej zmiany idzie w pełni "na konto" kierowcy.
Swoją drogą z tego co dziś słyszałem, to w MPK zgodnie z regulaminem kierowca nie może cofać bez obecności inspektora Obrazek
Haha to musieliby wycofać komunikację u mnie jakby się tego przepisu trzymali, chociaż od dłuższego czasu elegancko im wychodzi nawracanie.