Strona 1 z 1

01.06.2022

: 01 cze 2022, 7:46
autor: kucyk
Dzisiaj podobnie jak wczoraj na "49" są 2 składy wiedeńców. Wczoraj były to: #HW125-HB525, #HW143-HB543. Dzisiaj zaś: #HW121-HB521, #HW130-HB530. :shock:

Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 13:21
autor: Dr2
13:13 KU344 "139" Pl.Inwalidów>Mydlniki.
13:15 KU349 "301" >DGZ,
13:20 KU341 "139" >Kombinat.

13:31 KU343 "139" Mydlniki
13:32 KR597 "105" Dobrego Pasterza>DGZ.
13:44 KU347 "139" Mistrzejowice>Mydlniki. A co to się stanęło na "139", problemy kadrowe czy niby-korki ?

Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 15:19
autor: Kowalik
kucyk pisze: 01 cze 2022, 7:46 Dzisiaj podobnie jak wczoraj na "49" są 2 składy wiedeńców. Wczoraj były to: #HW125-HB525, #HW143-HB543. Dzisiaj zaś: #HW121-HB521, #HW130-HB530. :shock:
A czy to nie podmiana taboru z 74, bo zarówno wczoraj jak i dziś mignął mi skład stopiątek na tej linii.

Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 15:23
autor: damian_krk2
Dr2 pisze: 01 cze 2022, 13:21 13:13 KU344 "139" Pl.Inwalidów>Mydlniki.
13:15 KU349 "301" >DGZ,
13:20 KU341 "139" >Kombinat.

13:31 KU343 "139" Mydlniki
13:32 KR597 "105" Dobrego Pasterza>DGZ.
13:44 KU347 "139" Mistrzejowice>Mydlniki. A co to się stanęło na "139", problemy kadrowe czy niby-korki ?
Proste że braki kadrowe. Przenieśli kilka 139 z PB i PP na Wolę ale jak widać nic to nie dało.

Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 17:06
autor: Dr2
damian_krk2 pisze: 01 cze 2022, 15:23 Proste że braki kadrowe. Przenieśli kilka 139 z PB i PP na Wolę ale jak widać nic to nie dało.
Wiadomo. Oczywiście wybór linii i celowe zmniejszenie zdolności przewozowej na jednej z najbardziej obciążonych tras w mieście dobrany idealnie, a przeguby sobie śmigają radośnie na takim "123/128". :evil:

Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 18:24
autor: damian_krk2
Dr2 pisze: 01 cze 2022, 17:06 Wiadomo. Oczywiście wybór linii i celowe zmniejszenie zdolności przewozowej na jednej z najbardziej obciążonych tras w mieście dobrany idealnie, a przeguby sobie śmigają radośnie na takim "123/128". :evil:
W jednym momencie dwie rezerwy przegubowe radośnie odpoczywały sobie na Podwawelskim i Czyżynach.

Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 18:32
autor: Michajlo
PN 06 18;32 holuje przez ROK DN 026 z linii 173


Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka


Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 20:30
autor: impuls
kucyk pisze: 01 cze 2022, 7:46 Dzisiaj podobnie jak wczoraj na "49" są 2 składy wiedeńców. Wczoraj były to: #HW125-HB525, #HW143-HB543. Dzisiaj zaś: #HW121-HB521, #HW130-HB530. :shock:
Odkąd "pofrunął w niebiosa" na Klimeckiego skład HZ207+HZ208 to normalny widok. Brakuje składów już w Hucie. Podczas dnia otwartego w niedzielę w S02 schowali HZ207, żeby dzieci nie przestraszył. Podobnie z HZ278 którego rozgrzebali i nie wiadomo czy go do kupy złożą. HZ208 stał na torze bez sieci przy garażach a HZ279 spokojnie koło skasowanych HZ285 i HZ287. Zatem dwa składy są kompletnie nieczynne a HZ258+HZ259 puchnie i kwitnie w oczach.

Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 21:21
autor: Bayer2003
impuls pisze: 01 cze 2022, 20:30 Odkąd "pofrunął w niebiosa" na Klimeckiego skład HZ207+HZ208 to normalny widok. Brakuje składów już w Hucie. Podczas dnia otwartego w niedzielę w S02 schowali HZ207, żeby dzieci nie przestraszył. Podobnie z HZ278 którego rozgrzebali i nie wiadomo czy go do kupy złożą. HZ208 stał na torze bez sieci przy garażach a HZ279 spokojnie koło skasowanych HZ285 i HZ287. Zatem dwa składy są kompletnie nieczynne a HZ258+HZ259 puchnie i kwitnie w oczach.
Rozpoczęły się dostawy nowych Lajkoników, więc niektóre wagony mogą sobie odpuścić. Do skasowania są tylko 44 wagony E1, a Stadler dostarczyć ma aż 60 tramwajów. Z drugiej jednak strony ciągle zawieszona jest linia "12", a przed kolejnymi dostawami ma zostać otwarta Trasa Łagiewnicka oraz torowisko na Górkę Narodową, co łącznie spokojnie może zwiększyć zapotrzebowanie o te 16 brygad. Osobiście obstawiam, że skład HZ278+HZ279 zostanie jednak naprawiony, choć może to nastąpić dopiero po wakacjach - coś po kasacji E1 będzie musiało przecież "49" obsługiwać. Jak bardzo źle jest z HZ258+HZ259? To wagony z 1992 roku, a 30-letni tramwaj nie powinien być jeszcze w tragicznym stanie.

PS. Dlaczego HZ285 oraz HZ287 jeszcze stoją na terenie zajezdni? Zostały wykreślone ze stanu już spory czas temu, a właśnie rozpoczynają się dostawy nowych tramwajów. Tyle bezużytecznego złomu przy rosnącym ilostanie może niestety chyba przeszkodzić w funkcjonowaniu zajezdni :(.

Re: 01.06.2022

: 01 cze 2022, 22:32
autor: impuls
To normalna praktyka. Skasowane wagony muszą odstać swoje, dopóki z nich stopniowo nie zrobią wydmuszek. Jak już nic wartościowego w nich nie ma, to je wywożą na złom. Dostawa Lajkoników II to nie jest wymiana 1:1. Ma być zwiększona ilość pociągów. Skasowanych będzie tylko w sumie niespełna czterdzieści składów E1+c3 i 105Na. Zwiększy się ilość pociągów do ponad 330 w związku z rozwojem sieci tramwajowej.