04.06.2022
: 04 cze 2022, 7:20
Na 22 mamy HZ267 i HZ284, a także Stadlery
Na 1 Stadlery
Na 8 i 13 NGT8
Na 9 NGT6 i EU8N
Na 1 Stadlery
Na 8 i 13 NGT8
Na 9 NGT6 i EU8N
Na chwilę obecną jest to 48 sztuk wagonów 32 metrowych. Czy naprawdę nie można było wszystkie te linie obsadzić w całości 32 metrowym taborem "w weekend"? Tylko z jednych linii się zabiera aby dać na inne? Do cholery mamy 74 sztuki na stanie (wiem 3 po kolizjach). Ja rozumiem, że kilka sztuk może mieć przeglądy - ale będzie to ilość liczona na palcach jednej ręki. Tak trudno zrobić to w weekendy gdy mamy mniejsze wykorzystanie? To porażka potwierdzająca chorą politykę tej firmy.Scania_9640 pisze: ↑04 cze 2022, 7:20 Na 22 mamy HZ267 i HZ284, a także Stadlery
Na 1 Stadlery
Na 8 i 13 NGT8
Na 9 NGT6 i EU8N
Są też RZ204 i HZ261, szkoda że nie dało się wysłać STL również na 22.
Powiedzmy sobie szczerze, napisałeś ten post tylko po to żeby się tym pochwalić
A jakie usługi świadczyłeś?kucyk pisze: ↑04 cze 2022, 8:29 Na chwilę obecną jest to 48 sztuk wagonów 32 metrowych. Czy naprawdę nie można było wszystkie te linie obsadzić w całości 32 metrowym taborem "w weekend"? Tylko z jednych linii się zabiera aby dać na inne? Do cholery mamy 74 sztuki na stanie (wiem 3 po kolizjach). Ja rozumiem, że kilka sztuk może mieć przeglądy - ale będzie to ilość liczona na palcach jednej ręki. Tak trudno zrobić to w weekendy gdy mamy mniejsze wykorzystanie? To porażka potwierdzająca chorą politykę tej firmy.
Dobrze, że już nie świadczę usług dla tego "propagandowego" MPK.
To ukazuje słabość/bezsilność organizatora, czyli nikogo innego jak ZTP. Skoro nie ma możliwości wyegzekwowania w jakikolwiek sposób nowego taboru nawet w weekendy. Przynajmniej elegancko tory w zajezdni wyglądają jak stoją nowe pojazdy, a szrot krąży po mieście.kucyk pisze: ↑04 cze 2022, 8:29 Na chwilę obecną jest to 48 sztuk wagonów 32 metrowych. Czy naprawdę nie można było wszystkie te linie obsadzić w całości 32 metrowym taborem "w weekend"? Tylko z jednych linii się zabiera aby dać na inne? Do cholery mamy 74 sztuki na stanie (wiem 3 po kolizjach). Ja rozumiem, że kilka sztuk może mieć przeglądy - ale będzie to ilość liczona na palcach jednej ręki. Tak trudno zrobić to w weekendy gdy mamy mniejsze wykorzystanie? To porażka potwierdzająca chorą politykę tej firmy.
Dobrze, że już nie świadczę usług dla tego "propagandowego" MPK.
Raczej bezsilność miasta jako całości. Bo przez wiele lat wiceprezydenci porządnie zapracowali na nietykalność MPK. Był Starowicz, był Trzmiel, oboje bardzo ściśle związani z MPK w ciągu swojej pracy zawodowej. Dzisiejszy efekt to skumulowanie wielu działań. Niestety teraz jedyną metodą jest odklejenie plastra i całkowita wymiana kadry zarządzającej zarówno w MPK jak i w mieście, bo niestety "mentalności" się nie zmieni.