Strona 1 z 1

11.06.2022

: 11 cze 2022, 14:32
autor: Mikix
Wybrzuszenie torowiska na ul. Na Zjeździe w kierunku Limanowskiego. Tramwaje kierowane Dietla i Krakowską.

Re: 11.06.2022

: 11 cze 2022, 17:32
autor: lukasmaj
"301" i "304" w weekendy są przepełnione!! Pisane już było gdzieś o tym - potwierdzam obserwacje. Dzisiaj widziałem kilka kursów obu linii na terenie Wieliczki - wszystkie wypełnione na 100%. Ludzie ściśnięci, jeden na drugim. Pilnie potrzeba przegubowców na tych trasach. Na "304" jest wg ZTP wiele przeszkód, ale na "301"??? W innych metropoliach nie ma przeszkód, aby na strefę wysłać przegubowca, w Krakowie to jest wielki problem.
Co ciekawe, ZTP prowadzi chyba pomiary napełnienia. Na obu trasach dzisiaj same SU12IV.

Re: 11.06.2022

: 11 cze 2022, 17:52
autor: Marcel001
lukasmaj pisze: 11 cze 2022, 17:32 Co ciekawe, ZTP prowadzi chyba pomiary napełnienia. Na obu trasach dzisiaj same SU12IV.
Akurat na 304 jest dzisiaj również m.in. PU933, ale pomiary i tak są tam prowadzone ręcznie przez pomiarowców

Re: 11.06.2022

: 11 cze 2022, 19:47
autor: damian_krk2
Brak przejazdu ul. Bociana - linie 164 i 169 kierowane do Górki Narodowej Wschód.

Re: 11.06.2022

: 11 cze 2022, 20:47
autor: MichalTyniec
O 20:41 na Grunwaldzkim dwa razy 164 na Piaski.

Re: 11.06.2022

: 11 cze 2022, 22:27
autor: Adrian14
Na 301 przeszkodą na pewno będzie przystanek Niepołomice Rynek. Na Dworcu w Niepołomicach na przeguba też może być ciasno. Nie chodzi o manewry ale o sam peron. Ale nie ukrywam, że tej linii przydałoby się wzmocnienie. W godzinach zmian Oknoplastu autobus jest przepełniony do granic możliwości. W weekendy też powinna ta linia jeździć częściej. Ma potencjał i naprawdę była strzałem w 10.

Re: 11.06.2022

: 11 cze 2022, 22:39
autor: ant_sm
Adrian14 pisze: 11 cze 2022, 22:27 Na 301 przeszkodą na pewno będzie przystanek Niepołomice Rynek. Na Dworcu w Niepołomicach na przeguba też może być ciasno.
Na Rynek wjeżdżało już bez większych problemów LR1 w tamtym roku.

W sumie też nie wiem co jest realną przeszkodą w puszczeniu przegubów na aglo, szczególnie tam gdzie nie ma problemu z infrastrukturą. Na pewno brak dedykowanej stawki za wzkm, ale brak rozróżnienia na autobusy MIDI i standardowe nie jest już problemem? Może trzeba zapytać ZTP, może @Kaszmir zainteresuje się tematem?

Re: 11.06.2022

: 11 cze 2022, 23:05
autor: tomta1
lukasmaj pisze: 11 cze 2022, 17:32 W innych metropoliach nie ma przeszkód, aby na strefę wysłać przegubowca, w Krakowie to jest wielki problem.
W Krakowie też nie, przecież autobusy przegubowe jeździły już na wielu liniach aglomeracyjnych, sam wyłapałem co najmniej 6 linii stałych, a do tego jeszcze dochodzą cmentarne i rekreacyjne.

Re: 11.06.2022

: 12 cze 2022, 1:53
autor: Scania_9640
tomta1 pisze: 11 cze 2022, 23:05 W Krakowie też nie, przecież autobusy przegubowe jeździły już na wielu liniach aglomeracyjnych, sam wyłapałem co najmniej 6 linii stałych, a do tego jeszcze dochodzą cmentarne i rekreacyjne.
Kiedyś owszem, teraz, żeby wysłać przeguby na 301, 304 czy 208 to nie da się doprosić.

Re: 11.06.2022

: 12 cze 2022, 10:22
autor: lukasmaj
ant_sm pisze: 11 cze 2022, 22:39 W sumie też nie wiem co jest realną przeszkodą w puszczeniu przegubów na aglo, szczególnie tam gdzie nie ma problemu z infrastrukturą. Na pewno brak dedykowanej stawki za wzkm, ale brak rozróżnienia na autobusy MIDI i standardowe nie jest już problemem? Może trzeba zapytać ZTP, może @Kaszmir zainteresuje się tematem?
Teraz jest przegubów dostatek, jeżeli brakuje pojazdów to właśnie solówek. Nie wiem, co ten ZTP tak bardzo się upiera. Wczoraj podróż w "301" była kiepskim doświadczeniem. W tym czasie przeguby w najlepsze stoją na zajezdni. To ma być promocja komunikacji miejskiej? Przecież ten obraz w żaden sposób nie zachęci niezdecydowanych do skorzystania z KM. Dodatkowo pewnie część z tych osób co wybrała "301" i podróżowała w takim ścisku, następnym razem wybierze własny samochód. To wszystko jest sprzeczne z ideą zrównoważonego transportu. ZTP strzela gole do własnej bramki!

Re: 11.06.2022

: 12 cze 2022, 12:02
autor: Scania_9640
lukasmaj pisze: 12 cze 2022, 10:22 Teraz jest przegubów dostatek, jeżeli brakuje pojazdów to właśnie solówek. Nie wiem, co ten ZTP tak bardzo się upiera. Wczoraj podróż w "301" była kiepskim doświadczeniem. W tym czasie przeguby w najlepsze stoją na zajezdni. To ma być promocja komunikacji miejskiej? Przecież ten obraz w żaden sposób nie zachęci niezdecydowanych do skorzystania z KM. Dodatkowo pewnie część z tych osób co wybrała "301" i podróżowała w takim ścisku, następnym razem wybierze własny samochód. To wszystko jest sprzeczne z ideą zrównoważonego transportu. ZTP strzela gole do własnej bramki!
Ale ZTP chce przeguby na aglomeracji, to MPK odmawia i wypiera się jak tylko może, bo mają jeździć tylko po mieście. Trzeba poczekać aż Majchrowski odejdzie z Krakowa i wtedy wszystko się zmieni, łącznie z całym zarządem MPK. Bo to co się w MPK wyprawia od dłuższego czasu i jaka tam panuje samowolka to szkoda po prostu słów.