sorig pisze: ↑13 lis 2022, 14:10
Prędzej jedna pojedzie do Wzgórz, a druga zostanie na przejazdówce. Do momentu, gdy przez Ujastek będzie zachowany przejazd. I to właśnie "5" bym typował jako kandydatkę do obsługi Kocmyrzowskiej.
Można zawsze "1" i "5" dać na przejazdówkę, a na Wzgórza tymczasowo skierować np. linię "22" - Kopiec Wandy nie generuje żadnych potoków pasażerskich, więc tymczasowe zabranie jej stamtąd nie powinno być problemem.
sorig pisze: ↑13 lis 2022, 14:10
Jedyną przeszkodą może być przepustowość KG, może musiałaby jechać przez Długą i kończyć na DT.
Więcej sensu miałaby "5" na DT przez Tunel, a "19" przez ten czas na Cmentarzu Rakowickim, jednak wszystko do ustalenia, może dałoby się jednak jeszcze tą "5" na KG jakoś zmieścić (chociażby na torze "50")?
impuls pisze: ↑13 lis 2022, 17:24
Ze Wzgórz K. ma być ponoć jakaś linia tymczasowa. A "5" to może powróci koło 2025 roku.
Jeżeli tak się stanie, będzie to kolejne w ostatnim czasie wymyślenie koła na nowo przez ZTP. Czy naprawdę tą linią tymczasową nie mogłaby być przekierowana "5" i trzeba wymyślić coś innego, co zapewne nie będzie miało większe sensu?