Ale przecież mpks chciał zrobić jakąś miejską linię (bez dopłat), to ich olali niewydając zgody na zatrzymywanie się na przystankachBayer2003 pisze: ↑17 sie 2022, 17:29 Myślałem, że niczego gorszego od proponowanego układu linii tramwajowych po otwarciu Trasy Łagiewnickiej wymyślić się nie da, jednak niestety okazało się to być tylko wierzchołkiem góry lodowej. O problemach z kierowcami było wiadomo już w maju. Czemu od tego czasu nie ogłoszono przetargu na kolejnego przewoźnika, nawet ze zmniejszonymi wymaganiami? Myślę, że każdy pasażer wolałby jeździć nawet Solarisem II generacji niż stracić linię, z której korzystał codziennie. Jest to totalna kompromitacja MPK i ZTP i mam nadzieję, że konsekwencje wobec nich zostaną wyciągnięte.
Jest prywatny przewoźnik, który:
- chce jeździć bez dopłaty miasta;
- w ramach biletów tańszych niż KMK;
- autobusami LF i to nowszymi od większości taboru w ramach KMK (ok. 4-5 lat);
= miasto up.. taką inicjatywę.
Równocześnie to samo miasto na potęgę tnie kursy w ramach KMK.
I równocześnie gromadnie zachęca do przesiadki z auta na KMK