08.10.2022 [powrót Nevelo]
: 08 paź 2022, 4:14
RG909 na "62"
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Już są od dawna.MichalTyniec pisze: 08 paź 2022, 8:33 Na 129 przeguby, nie wiem jak było tydzień temu ale jeśli wrzucili od dziś to duży plus.
Pliki GTFS nie są zaktualizowane
Zdarza się to kilka razy w roku. Pliki GTFS dla autobusów są aktualizowane codziennie o 2:00 automatycznie ale czasem taka aktualizacja nie wejdzie.sorig pisze: 08 paź 2022, 14:26 Jak można nie zaktualizować plików z rozkładami jazdy dla aplikacji?! MobileMPK to samo, przecież to jest podstawowe źródło informacji o rozkładach jazdy dla wielu osób.
Taka sama sytuacja zaobserwowana na "301". BU996 też niezabieralny w kierunku Niepołomic!Kaszmir pisze: 08 paź 2022, 14:21 "101" 13:51 ze Szwedzkie kier. Kopiec - niezabieralny, dwie osoby chyba nawet zrezygnowały z jazdy.
Prognozy szacują, że października i listopad mają być ciepłe.
Ta linia kursuje co godzinę...
Długoterminowe pogody pokazują po 10 stopni w październiku i po 6-7 w listopadzie, to dość mało jak dla mnie.Kaszmir pisze: 08 paź 2022, 14:21 "101" 13:51 ze Szwedzkie kier. Kopiec - niezabieralny, dwie osoby chyba nawet zrezygnowały z jazdy.
Prognozy szacują, że października i listopad mają być ciepłe.
Ta linia kursuje co godzinę...
Widać jakie "propasażerskie" podejście mają w ZTP, a sami na swojej stronie mają wyszukiwarkę opartą o jakdojade.sorig pisze: 08 paź 2022, 14:26 Jak można nie zaktualizować plików z rozkładami jazdy dla aplikacji?! MobileMPK to samo, przecież to jest podstawowe źródło informacji o rozkładach jazdy dla wielu osób.
To że "coś się popsuło" rozumiem, ale to że przez 14h nikt tego nie naprawił już nie.damian_krk2 pisze: 08 paź 2022, 14:57 Pliki GTFS dla autobusów są aktualizowane codziennie o 2:00 automatycznie ale czasem taka aktualizacja nie wejdzie.
E tam 12-metrowiec co godzinę, można od razu zrobić przegub co dwieScania_9640 pisze: 08 paź 2022, 15:53A rozwiązanie jest proste, trzeba wysłać 12m, pętlę już wyremontowali na kopcu więc bezpiecznie przejedzie.