Robert pisze: ↑13 mar 2024, 14:32
Już nie mogę edytować więc jeszcze raz z naniesionymi zmianami
Wszystko oparte na węzłach kolej/metro/tramwaj. Takie istotniejsze punkty przesiadkowe najblżiej centrum: Dw.Główny, R.Mogilskie, Zabłocie SKA, R. Matecznego (ew R. Grunwaldzkie), AGH
Odniosę się do kilku rzeczy:
1. Nie opłaca się żeby linia (pre)metra M1 kończyła się przy Kombinacie powinna kończyć się na Wzgórzach Krzesławickich (zresztą tam jest planowana zajezdnia).
2. Na dużej obwodnicy (na wschodniej jej części) uwzględniłeś co prawda jeden dodatkowy przystanek ("Wyciąże"), ale zapomniałeś cokolwiek tam puścić.
Większość opracowań sugeruje puszczenie linii dookólnej (rekomendowanej).
3. Zapomniałeś uwzględnić linię Niepołomicką oraz przystanek w Podgrabiu oraz gdyby istniała linia dookólna to powinien być przystanek przy Zakrzowie (zaraz przy skręcie LK91 na LK95).
4. Pomiędzy przystankiem kolejowym "Zastów", a zakończeniem linii M2 na północy powinien być przystanek kolejowy "Zesławice/Raciborowice".
5. Koncepcja linii S4 jest fajna, ale to czyste s-f. Nie stworzy absolutnie żadnych potoków.
6. Szkoda, że nie uwzględniłeś kolejnej łącznicy, czy połączenia LK94 z LK100, żeby zwiększyć sensowność i atrakcyjność puszczenia ruchu na LK100.
7. Linia M4 za bardzo dubluje wszystko, ale jeżeli byśmy się uparli to przystanek powinien być wspólny
DOKŁADNIE na połączeniu LK100 z LK8.
8. Pomijając to, że odciąłeś całkowicie Wzgórza Krzesławickie
to warto jeszcze w bardzo daaalekiej przyszłości rozważyć powstanie przystanku kolejowego "Węgrzynowice" w miejscu istniejącego, ale nieczynnego "Kraków Nowa Huta Północ".
9. No i ostatnia rzecz: jeżeli chciałbym szybko się dostać z centrum Nowej Huty do Nowego Miasta na Rybitwach to muszę jechać naokoło przez centrum.
Pozdrawiam i kłaniam się nisko w pas, że Ci się chciało.