Strona 1 z 1

[TEST] Autosan SanCity 12LFH #PE625/#PE699

: 17 lis 2022, 10:12
autor: GoMeZz391
Dane techniczne:
Silnik: TM4, usytuowany z tyłu autobusu za osią, synchroniczny o mocy do 253 kW, z rekuperacją.
Magazyn energii:
Baterie litowo-tytanowe LTO IMPACT, pojemność do 45 kWh, usytuowany na zwisie tylnym.
Ogniwo wodorowe 70kW.
Ładowanie:
Plug in, gniazdo CCS Combo 2, ładowanie prądem DC.
Zespoły jezdne:
Tylny most: ZF
Oś przednia: ZF
Koła jezdne: ogumienie oryginalne 275/70 R22,5
System ECAS z funkcją przyklęku
Hamulce:
Roboczy: pneumatyczny, tarczowy, z układem EBS/ABS/ASR
Postojowy: mechaniczny, sprężynowy, działający na koła tylne.
Układ elektryczny:
24V, szyna CAN, program sterujący KIBES 32
Akumulatory: 2 x 12V, 225 Ah.
Zbiornik paliwa:
Cztery butle kompozytowe o pojemności 320 dm3 każda.
Dzwi: 2-2-2
Dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz autobusu.

Dal kronikarskiego obowiążku krótka notka o testowcu.
Od 5 października w Krakowie trwają testy wodorowego autobusu od Autosana.

Dziś oraz jutro (17-18.11.2022), można go spotkać w Rzeszowie w ramach odbywającego się tam Kongresu 590.

https://www.facebook.com/mpkkrakow/post ... U3XY2vpFWl
https://www.facebook.com/okiemmilosnika ... dWdFJ1CuZl

Re: [TEST] Autosan SanCity 12LFH #PE625

: 31 mar 2023, 19:35
autor: GoMeZz391
Dziś powrócił do MPK na testy. Tym razem pozostanie u nas przez trzy miechy.

Re: [TEST] Autosan SanCity 12LFH #PE625

: 31 mar 2023, 20:04
autor: damian_krk2
GoMeZz391 pisze: 31 mar 2023, 19:35 Dziś powrócił do MPK na testy. Tym razem pozostanie u nas przez trzy miechy.
Z nowym numerem taborowym PE699

Re: [TEST] Autosan SanCity 12LFH #PE625/#PE699

: 12 cze 2023, 21:55
autor: seven2101
Czy wodorowy Autosan jest w Krakowie?