Dane techniczne:
Silnik: TM4, usytuowany z tyłu autobusu za osią, synchroniczny o mocy do 253 kW, z rekuperacją.
Magazyn energii:
Baterie litowo-tytanowe LTO IMPACT, pojemność do 45 kWh, usytuowany na zwisie tylnym.
Ogniwo wodorowe 70kW.
Ładowanie:
Plug in, gniazdo CCS Combo 2, ładowanie prądem DC.
Zespoły jezdne:
Tylny most: ZF
Oś przednia: ZF
Koła jezdne: ogumienie oryginalne 275/70 R22,5
System ECAS z funkcją przyklęku
Hamulce:
Roboczy: pneumatyczny, tarczowy, z układem EBS/ABS/ASR
Postojowy: mechaniczny, sprężynowy, działający na koła tylne.
Układ elektryczny:
24V, szyna CAN, program sterujący KIBES 32
Akumulatory: 2 x 12V, 225 Ah.
Zbiornik paliwa:
Cztery butle kompozytowe o pojemności 320 dm3 każda.
Dzwi: 2-2-2
Dwuskrzydłowe, otwierane do wewnątrz autobusu.
Dal kronikarskiego obowiążku krótka notka o testowcu.
Od 5 października w Krakowie trwają testy wodorowego autobusu od Autosana.
Dziś oraz jutro (17-18.11.2022), można go spotkać w Rzeszowie w ramach odbywającego się tam Kongresu 590.
https://www.facebook.com/mpkkrakow/post ... U3XY2vpFWl
https://www.facebook.com/okiemmilosnika ... dWdFJ1CuZl
[TEST] Autosan SanCity 12LFH #PE625/#PE699
Re: [TEST] Autosan SanCity 12LFH #PE625
Dziś powrócił do MPK na testy. Tym razem pozostanie u nas przez trzy miechy.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: [TEST] Autosan SanCity 12LFH #PE625/#PE699
Czy wodorowy Autosan jest w Krakowie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości