Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3
: 16 kwie 2023, 11:00
Czyli można by rzec, że najbliższy nowy Lajkonik, który dotrze do Podgórza, będzie swoistym następcą tego składu. Świetna wiadomość!
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Czyli można by rzec, że najbliższy nowy Lajkonik, który dotrze do Podgórza, będzie swoistym następcą tego składu. Świetna wiadomość!
Niestety na linii "21" dwie solówki musiały się znaleźć... Wykorzystanie EU8N na bardzo niskim poziomie, N8C podobnie, a pasażerom nawet w weekend dalej zapewnia się złom wiedeński.
Stanem RW132 niepokoiłeś się już w kwietniu 2021 roku, gdy wówczas przewidywałeś jego kasację w przeciągu najbliższych miesięcy. Na innym forum 03.04.2021 r. pisałeś: "Zobacz sobie np. środek lewej burty RW132. Warstwa szpachli odchodzi od przyczepności z blachą, powstają pęknięcia powłoki i okrągłe pęczniejące bąble."
Przedostatnie zdanie powyższego artykułu daje nadzieję, że STL2 ostatecznie położą kres wiedeńskim tramwajom E1 oraz c3, co jest bardzo dobrą wiadomością dla wszystkich pasażerów .Los wszystkich tych wagonów jest już praktycznie przesądzony, a pozostały czas do zakończenia eksploatacji zależy od wprowadzania do ruchu kolejnych wozów Stadler Tango Lajkonik II.
Jednak o wiele lepszy jest "hałasik" jaki generuje Konstal od dużego ryzyka przejazdu mogącego zakończyć się niebezpiecznym zdarzeniem (np. wybuchem, pożarem) jak to ma miejsce w "wygodnym" E1.maszynista pisze: ↑07 maja 2023, 13:51 Nie ulega wątpliwości że dla normalnego pasażera E1 jest dużo wygodniejszy od 105, w 105 to własnych myśli nie słychać ....
Inwentarz i tak wzrośnie - pozostały 32 sprawne tramwaje E1. Debiutować mają jeszcze 43 Stadlery - i tak będzie 11 wagonów do przodu. Obecnie wykorzystanie chociażby 26-metrowego taboru jest niskie, spokojnie dałoby się już dziś wprowadzić go zamiast tramwajów wiedeńskich na "13" czy "16". Trzy dodatkowe GT8N również niestety pewnie się pojawią, a w razie czego można ich "wyprodukować" jeszcze więcej . Ogólnie po dostawach wszystkich STL2 rozdział taboru powinien wyglądać następująco:impuls pisze: ↑07 maja 2023, 20:01 Powiało optymizmem, ale MPK musi zostawić rezerwę na nowe trasy. Dlatego inwentarz musi wzrosnąć. Może skasują jeszcze kilkanaście pociągów wysokopodłogowych. Reszta musi pozostać do następnej dostawy. Szansą na wcześniejsze pozbycie E1+c3 są jakieś dostawy używanego taboru. Wejdą też co najmniej trzy GT8N.