Strona 23 z 23

Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3

: 08 lut 2024, 22:13
autor: krakus
Castrosua pisze: 08 lut 2024, 21:57 No, ale wtedy łatwiej by było bez sentymentu się pożegnać z E1 już kilka lat temu. A nie mówić, że mamy odnowiony tramwaj i tyle kasy władowalismy, to musi teraz pojeździć by się zwróciło.

Tak samo teraz jest z GT8 z 1975 roku. Ma nowy człon, wymienione wnętrze, niski człon, to szkoda złomować, a wagon ma prawie 50 lat. Licząc, że jest ,,nowy" z TR, to pewnie dożyje 65 lat jak nie więcej.

Historia powtarza się, tak samo jak z modernizacją Wiedeńczyków.
Z wiedeńskim szrotem początkowo założenie było, że pojeżdżą z 6-7 lat i na złom, ale coś tymczasowego przerodziło się w 20 lat eksploatacji :D

Co do GT8 to ostatnie sprowadzone sztuki są w dobrym stanie, szczególnie podwozie czego nie można powiedzieć o Konstalach czy niektórych Pesozłomach...

Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3

: 08 lut 2024, 22:31
autor: Castrosua
Bayer2003 pisze: 04 lut 2024, 21:37 Marnowanie farby, szpachli i roboczogodzin. Od ponad 3 lat na remont czeka odstawiony HK458 z niskim członem. Rozumiem, że MPK zna lepiej potrzeby pasażerów linii takich jak "16" czy "21", remontując dla nich E1 zamiast N8S?
Nie wiem, czy wiesz i czy jest to aktualne, ale wagon po zdjęciu reklamy na koszt zamawiającego, ma mieć przywrócone barwy zakładowe?

Więc wg mnie bardzo dobrze, że oklejają wiedeńczyki, bo poprawia to choć trochę ich wygląd, wpierw zakrywa rdzę, a później dostaje nowy lakier.

Rozumiem Twoją niechęć do E1 i Zarządu MPK, ale tutaj akurat widać, że głowa komuś pracuje.

Re: SGP/BOMBARDIER ROTAX E1+c3

: 18 lut 2024, 16:09
autor: tomek_m
Taki dokumentalny film z 1970 roku i znajomy pojazd w 5:24 ;)
https://youtu.be/ExTxzgESCH0?si=9WSNLvVssejxGI2X