W komentarzach twierdzą że tak. Dobrze że nikt z MPK nie powiedział im, że przeguby nie mogą jeździć poza miastem

pasazer_mobilisu pisze: ↑08 sie 2023, 19:09 W komentarzach twierdzą że tak. Dobrze że nikt z MPK nie powiedział im, że przeguby nie mogą jeździć poza miastem![]()
Akurat to są moje słowa w tych komentarzach oraz mój post. Nieraz dostajemy sygnały od kierowców że kursy są pełne więc dlatego testujemy to rozwiązanie.pasazer_mobilisu pisze: ↑08 sie 2023, 19:09 W komentarzach twierdzą że tak. Dobrze że nikt z MPK nie powiedział im, że przeguby nie mogą jeździć poza miastem![]()
Wakacje tu nie mają większego znaczenia. Nadarzyła się okazja do wypożyczenia autobusu przegubowego więc skorzystaliśmy teraz. Sprawdzamy trochę pod innym kątem przegub niż obłożenie.
A nie jest to związane z tym, że na MDA nie ma stanowisk "przelotowych"? Terminal ten był projektowany dla autobusów standardowych i z każdego stanowiska trzeba na wstecznym wycofać. Autobusem przegubowym jest to trudniejszy manewr nie tyle dla kierowcy, co ze względu na bezpieczeństwo otoczenia. Dla "przegubów" dedykowane powinny być stanowiska przelotowe.
Nieeee, nieraz byłem świadkiem sytuacji jak podjeżdżał jakiś testowy autobus, czy flixbus oklejony w barwy przewoźnika, a ochroniarze jak tylko go zobaczyli to zachowywali się jakby ktoś im na odcisk nadepnął. Podobnie było kilka lat temu, jak chyba Voyager(?) testował piętro VDLa od Oskara. Mimo, że logo Voyagera było normalnie naklejone na autobusie i chyba na tablicy kierunkowej, oni i tak biegli do kierowcy że co on robi, że nie ma prawa tam wjeżdżaćtomek_m pisze: ↑09 sie 2023, 15:22 A nie jest to związane z tym, że na MDA nie ma stanowisk "przelotowych"? Terminal ten był projektowany dla autobusów standardowych i z każdego stanowiska trzeba na wstecznym wycofać. Autobusem przegubowym jest to trudniejszy manewr nie tyle dla kierowcy, co ze względu na bezpieczeństwo otoczenia. Dla "przegubów" dedykowane powinny być stanowiska przelotowe.
Wystarczy odpowiednio wcześnie zgłosić taki fakt do MDA i nie ma żadnego problemu.michasss pisze: ↑09 sie 2023, 16:36 Nieeee, nieraz byłem świadkiem sytuacji jak podjeżdżał jakiś testowy autobus, czy flixbus oklejony w barwy przewoźnika, a ochroniarze jak tylko go zobaczyli to zachowywali się jakby ktoś im na odcisk nadepnął. Podobnie było kilka lat temu, jak chyba Voyager(?) testował piętro VDLa od Oskara. Mimo, że logo Voyagera było normalnie naklejone na autobusie i chyba na tablicy kierunkowej, oni i tak biegli do kierowcy że co on robi, że nie ma prawa tam wjeżdżać![]()
Plany są ambitne. Czas zweryfikuje co będzie się dało w obrębie województwa Małopolskiego.kot_feliks pisze: ↑09 sie 2023, 17:48 Odnośnie A1, to tam imho docelowo powinien być takt f30 przez większość dniaNawet nie chodzi o zapełnienie, tylko dostępność, a to już byłaby całkiem sensowna alternatywa dla auta dla sporej ilości osób
Natomiast fajnie, że te ALD się powoli, ale coraz bardziej rozwijają.
Liczę jeszcze na sensowne połączenie Olkusza z Krakowem przez ALD. Mam na myśli dodanie kursów do A13 tak aby jeździło conajmniej raz na 2 godziny aby wraz z A12 autobus jechał co godzinę. Mam nadzieję że gmina Sułoszowa widząc małopolski bilet zintegrowany i konieczność zapewnienia sensownego połączenia z Krakowem i Olkuszem zgodzi się na dodanie kursów, bo myślę że Skała jeśli gmina Sułoszowa chciałaby dopłacić do A13 to byłaby skłonna dołożyć się do tej trasy. Tym bardziej, że gmina Skała stawia na dojazd do Krakowa dzięki ALD a traktuje 267 bardziej jako linię wewnątrzgminną i dojazd do Krakowa dla Smardzowic.kot_feliks pisze: ↑09 sie 2023, 17:48 Natomiast fajnie, że te ALD się powoli, ale coraz bardziej rozwijają.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości