Strona 1 z 1
12.01.2023
: 12 sty 2023, 12:53
autor: sorig
KM 497 na "310"
Re: 12.01.2022
: 12 sty 2023, 16:14
autor: Karol1994
52-02 NGT8. 16:13 Kleeberga -> Os. Piastów
Re: 12.01.2022
: 12 sty 2023, 16:27
autor: Bayer2003
Karol1994 pisze: 12 sty 2023, 16:14
52-02 NGT8. 16:13 Kleeberga -> Os. Piastów
Padła jedna PESA oraz jeden ufok (obydwa tramwaje z Podgórza) i wyjechały w zastępstwo dwie brygady NGT8. Podgórska zajezdnia musi mieć spore problemy z najdłuższym taborem, skoro nie może on wyjechać w zastępstwo.
Re: 12.01.2022
: 12 sty 2023, 16:29
autor: Mikix
Karol1994 pisze: 12 sty 2023, 16:14
52-02 NGT8. 16:13 Kleeberga -> Os. Piastów
Oprócz tego NGT8 RY808, jeździ jeszcze RY818. Oba pojazdy na "52". Dobrze że MPK zaopatrzyło się w dłuższe rezerwy.
Re: 12.01.2023
: 12 sty 2023, 16:38
autor: LLoan
Mikix pisze: 12 sty 2023, 16:29
Oprócz tego NGT8 RY808, jeździ jeszcze RY818. Oba pojazdy na "52". Dobrze że MPK zaopatrzyło się w dłuższe rezerwy.
To nie są klasyczne rezerwy. Wyjeżdżają one z zajezdni w zastępstwie w zamian za 43m.
PS Może warto edytować nazwę tego, oraz poprzedniego posta (mamy 2023

)?
Hah, dzięki
Poprawiłem - adm. K
Re: 12.01.2023
: 12 sty 2023, 17:11
autor: suchy
LLoan pisze: 12 sty 2023, 16:38
To nie są klasyczne rezerwy. Wyjeżdżają one z zajezdni w zastępstwie w zamian za 43m.
Czyli mówiąc poprawniej - podmiany

Rezerwa to wagon, który stoi gdzieś na mieście i włącza się na trasę, gdy jakiś wagon liniowy padnie.
A gdy ten liniowy zjedzie do zajezdni, po czym motorowy wyjedzie nowym wozem (obojętne czy tego samego typu, czy innym), to mówimy o podmianie
