Strona 1 z 2

30.01.2023 [duże cięcia na ferie zimowe]

: 30 sty 2023, 15:54
autor: elot360
Europejska Solniczka DR743 na linii 164 (Kurs 16:00 z Górki Narodowej w stronę Piasków Wielkich)

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 16:01
autor: Mikix
elot360 pisze: 30 sty 2023, 15:54 Europejska Solniczka DR743 na linii 164 (Kurs 16:00 z Górki Narodowej w stronę Piasków Wielkich)
Od kiedy 164 jeździ na Piaski Wielkie? 😆 Przecież kursuje na Piaski Nowe.

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 16:10
autor: Kaszmir
Info ze skrzynki: ludzie nie mieszczą się do popołudniowych "50", zostają na przystankach.

No ale linia była wypchana na co dzień - wydłużono trasę, skrócono tabor, a teraz jeszcze zabrano połowę kursów w szczycie i zawieszono "19" która podbierała pasażerów między Borkiem a Dworcem. To nie mogło się skończyć inaczej.

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 16:24
autor: judash
Urzędnicy, opłacani za nasze pięniądze, wiedzą lepiej. .... zresztą jak zawsze.

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 17:40
autor: elot360
Mikix pisze: 30 sty 2023, 16:01 Od kiedy 164 jeździ na Piaski Wielkie? 😆 Przecież kursuje na Piaski Nowe.
Piaski mi się pomyliły :(

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 18:24
autor: kucyk
Kaszmir pisze: 30 sty 2023, 16:10 Info ze skrzynki: ludzie nie mieszczą się do popołudniowych "50", zostają na przystankach.

No ale linia była wypchana na co dzień - wydłużono trasę, skrócono tabor, a teraz jeszcze zabrano połowę kursów w szczycie i zawieszono "19" która podbierała pasażerów między Borkiem a Dworcem. To nie mogło się skończyć inaczej.
Wydłużajmy linie dalej. :D
W końcu z myślą o pasażerach. :lol:

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 18:38
autor: fysztof
Problem nie w wydłużaniu linii tylko ścięciu o połowę... Według ZTP jeszcze w piątek połowę pasażerów linii "50" stanowili UCZNIOWIE.

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 18:40
autor: kucyk
fysztof pisze: 30 sty 2023, 18:38 Problem nie w wydłużaniu linii tylko ścięciu o połowę... Według ZTP jeszcze w piątek połowę pasażerów linii "50" stanowili UCZNIOWIE.
Pragnę zaznaczyć, że nie tylko tej linii. :o

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 18:40
autor: fysztof
Oczywiście.

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 18:52
autor: Kaszmir
"50" jednak jest jedną z tych linii, które oberwały najmocniej: w szczycie połowa kursów mniej + zawieszenie linii które ją wspomagały: "19", a nawet "49" (wszak "9+49" podbierają pasażerów na odcinku r. Mogilskie - Wielicka). Jeśli dodać do tego krótszy tabor, przepis na zostawanie pasażerów na przystankach gotowy.

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 18:54
autor: Łukasz
fysztof pisze: 30 sty 2023, 18:38 Problem nie w wydłużaniu linii tylko ścięciu o połowę... Według ZTP jeszcze w piątek połowę pasażerów linii "50" stanowili UCZNIOWIE.
Uczniów na tej linii to można było policzyć na palcach jednej ręki. Target "50" to głównie osoby jeżdzące do pracy.

Re: 30.01.2023

: 30 sty 2023, 21:17
autor: fysztof
Łukasz pisze: 30 sty 2023, 18:54 Uczniów na tej linii to można było policzyć na palcach jednej ręki. Target "50" to głównie osoby jeżdzące do pracy.
Zgadzam się w pełni. Natomiast skoro ZTP pokroił linię w takim zakresie 'z okazji ferii' to najprostszy wniosek jaki można wysnuć, to właśnie taki. Ma się rozumieć to sarkazm z mojej strony, niemniej... tym co dzięki ZTP zostają na przystankach lub jadą jak sardynki pewnie do śmiechu nie jest. Zachęcajmy tak dalej do komunikacji publicznej, szanowni pracownicy ZTP...

Re: 30.01.2023

: 31 sty 2023, 6:11
autor: tomta1
Rano jechałem wcześniejszym kursem „52” niż zwykle (bo się bałem tłumu) i ku mojemu zaskoczeniu było dość luźno – trochę ludzi stało, ale też i trochę miejsc siedzących wolnych. Znajomi, którzy jechali kolejnym kursem (rozkładowo był plus minus o tej samej porze, co dotychczas) mówili, że było tak samo. Także rano byłem pozytywnie zaskoczony.

Popołudniu moja „3” była dość zatłoczona, ale problem z wejściem wynikał głównie z tłoczenia się przy drzwiach, tragedii nie było, choć odczuwało się, że komunikacja jeździ rzadziej. Wieczorem z kolei podróż „139” bardzo przyjemna, nawet miejsce siedzące znalazłem, i to pomimo (a może właśnie dlatego?) że zarówno wcześniejszy, jak i mój kurs, jeździły rozkładowo, a nie jeden za drugim.

Oczywiście jeden dzień to za mało na wysuwanie wniosków, niemniej wstępnie na „moich” trasach nie jest tak źle, jak sądziłem, w zasadzie różnice niezauważalne. Zobaczymy, jak będzie w najbliższych dniach. Natomiast co do „50” to się nie dziwię, skoro jednocześnie mocno ścięto częstotliwość i zawieszono dwie dublujące linie tramwajowe – za duży spadek oferty, by mogło to skończyć się „niezauważalnymi” zmianami jak w innych częściach miasta.

Re: 30.01.2023

: 31 sty 2023, 13:04
autor: Nicko
Nawiązując do pojemności taboru na linii 50:
Jestem ciekaw, czy PESY na 50 dalej nie kursują z powodu niewydolnej podstacji trakcyjnej przy pętli w BF? Czy istnieje jakiś inny powód?
Pamiętam, że chyba w październiku przez pewien czas na Borek normalnie jeździły PESY?

Re: 30.01.2023

: 31 sty 2023, 14:54
autor: Kowalik
Nicko pisze: 31 sty 2023, 13:04 Nawiązując do pojemności taboru na linii 50:
Jestem ciekaw, czy PESY na 50 dalej nie kursują z powodu niewydolnej podstacji trakcyjnej przy pętli w BF? Czy istnieje jakiś inny powód?
Pamiętam, że chyba w październiku przez pewien czas na Borek normalnie jeździły PESY?
A czy wszystkie brygady jadą na Borek? Bo wydaje mi się, że co najmniej dwie huckie brygady jeżdżą tylko na Kurdwanów. Pewnie nie można zbytnio nadwyrężać równowagi rozdziału taboru. Na mieście nie powinno jeździć więcej pojazdów niż tych pozostających w zajezdni.🤬👿