[TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
[TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
MPK zaczyna testy eCitaro G 3 drzwiowego.
W MPK otrzymał numery DN057, natomiast podczas wcześniejszej wizyty w KRK w Mobilisie nosił numery MT805.
Liczba miejsc ogółem: 117
Liczba miejsc siedzących: 46
Liczba miejsc stojących: 71
Masa własna pojazdu: 20550 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 29000 kg
Rok produkcji: 2020
Jest to pojazd 3 drzwiowy.
W MPK otrzymał numery DN057, natomiast podczas wcześniejszej wizyty w KRK w Mobilisie nosił numery MT805.
Liczba miejsc ogółem: 117
Liczba miejsc siedzących: 46
Liczba miejsc stojących: 71
Masa własna pojazdu: 20550 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 29000 kg
Rok produkcji: 2020
Jest to pojazd 3 drzwiowy.
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Na TTSS próżno go szukać?
-
- Ekspert
- Posty: 1816
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Powinien się dziś pojawić na 662
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Jakim niby cudem? Popołudniu widziałem go na 169, a w Mobilisie od kiedy są chłody to nie był w stanie całodniowej służby objeździć, dlatego wysyłali go na dwurazowe najpierw 578, a potem 103, a czasem w weekend na krótkie 189.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Tak strzelam, wiem że ma być elektryk na 662 a czy ecitaro to nie wiem.
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
A z jakiej to okazji? Jeszcze w takie mrozy na pewno zmiany nie objeździ
-
- Znawca
- Posty: 135
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
2 kółka eCitaro powinno śmiało zrobić. Solaris mógłby mieć problem - ale przerwa na Makach może posłużyć na zjazd na TR w celu doładowania baterii.
Ex kierowca MPK, PW.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Będzie Solaris elektrycznyJustforfun pisze: ↑06 lut 2023, 19:43 2 kółka eCitaro powinno śmiało zrobić. Solaris mógłby mieć problem - ale przerwa na Makach może posłużyć na zjazd na TR w celu doładowania baterii.
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Ale kombinacje nocne, daliby na 112 szczytowe, syfiaste castrosuy jeździły 10 lat 3drzwiowe a teraz to nie chcą puścić
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Już dawno nie ma tam tej ładowarki, jest na PW postawiona.Justforfun pisze: ↑06 lut 2023, 19:43 2 kółka eCitaro powinno śmiało zrobić. Solaris mógłby mieć problem - ale przerwa na Makach może posłużyć na zjazd na TR w celu doładowania baterii.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
W dzień blokuje ich umowa z UEMichalTyniec pisze: ↑06 lut 2023, 20:16 Ale kombinacje nocne, daliby na 112 szczytowe, syfiaste castrosuy jeździły 10 lat 3drzwiowe a teraz to nie chcą puścić
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Ale nie na tego przecież to testowiec a nie liniowy tak jak reszta solarisów co mają stały przydział.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Aaa myślałem ze mówisz o zwykłych DNach.MichalTyniec pisze: ↑06 lut 2023, 20:47 Ale nie na tego przecież to testowiec a nie liniowy tak jak reszta solarisów co mają stały przydział.
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: [TEST] Mercedes Benz eCitaro G (O530G)
Nie nie właśnie konkretnie mi o ten wóz chodzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości