Strona 1 z 1
15.02.2023
: 15 lut 2023, 8:25
autor: brovar
Przy Poczcie Gł zjazd uffoka do zajezdni, trzeci dzień z rzędu zalicza awarię.
Od czasu kolizji tramwaj #RZ237+238+230 więcej stoi niż jeździ, najgorszy złom w Podgórskiej zajezdni.
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 8:40
autor: suchy
brovar pisze: 15 lut 2023, 8:25
Przy Poczcie Gł zjazd uffoka do zajezdni, trzeci dzień z rzędu zalicza awarię.
Od czasu kolizji tramwaj #RZ237+238+230 więcej stoi niż jeździ, najgorszy złom w Podgórskiej zajezdni.
Z tego co wiem, to najczęściej problemy sprawia "nowy" trzeci wagon, bo rozłącza jazdę.
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 9:09
autor: impuls
A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 9:34
autor: LLoan
impuls pisze: 15 lut 2023, 9:09
A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.
Może warto również pomyśleć o co najmniej jednej dłuższej rezerwie niż 26m?
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 9:50
autor: suchy
impuls pisze: 15 lut 2023, 9:09
A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.
Przecież ufok jest normalnie na trasie - w tym momencie TTSS pokazuje go na Wieczystej w stronę Piastów i cały czas jedzie.
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 12:04
autor: Vanilos
RY884 na makach jako Przejazd techniczny
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 12:05
autor: impuls
Ale RZ234++ o 8:30 był na terenie zajezdni
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 14:49
autor: suchy
impuls pisze: 15 lut 2023, 12:05
Ale RZ234++ o 8:30 był na terenie zajezdni
No to może właśnie wyjechał potem na podmianę za tego uszkodzonego, o którym pisał Brovar.
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 16:32
autor: krakus
LLoan pisze: 15 lut 2023, 9:34
Może warto również pomyśleć o co najmniej jednej dłuższej rezerwie niż 26m?
Powinien powstać ufok RZ220+RZ219+RZ209.
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 17:17
autor: Bayer2003
krakus pisze: 15 lut 2023, 16:32
Powinien powstać ufok RZ220+RZ219+RZ209.
Też jestem tego zdania (wagony RZ220 i RZ219 zresztą chyba stanowiły kiedyś skład, więc względnie współpracować to powinno), jednak na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Zajezdnia Podgórze posiada aktualnie 8 nieodstawionych składów E1+c3. 2x105Na to aktualnie 4 składy. "13" ma 7 brygad szczytowych, a na "22" jeżdżą 2 składy wiedeńskie. Daje to łączne wykorzystanie tramwajów tych dwóch typów na poziomie 9/12 (z reguły stoi jeden Konstal i dwa składy wiedeńskie, chociaż bywają od tego odstępstwa w obydwie strony). Po połączeniu proponowanego przez Ciebie ufoka mielibyśmy wykorzystanie 9/11, co przy tak starych tramwajach mogłoby być już problematyczne. Oczywiście na "13" można wprowadzić więcej Bombardierów NGT6, jednak najpierw muszą się one zwolnić z "9" i "14", co raczej nie stanie się bez debiutów nowych STL2.
Re: 15.02.2023
: 15 lut 2023, 22:18
autor: impuls
Jedna z "13" pracuje teraz tylko w szczycie popołudniowym i rano może być serwisowana. Ponadto różny jest przydział na "10", raz wysyłają NGT6 raz nie. Tak samo na "19" raz są NGT6 innym razem same GT8N. Przed feriami był dzień że na szczytową "13" wysłali NGT6.