Tylko właśnie pominąłeś dwie linie miejskie które tam kończyły, a które miały łącznie prawie drugie tyle kursów. "132" i "137" to było 120 kursów dziennie, więc łącznie z wymienionymi przez Ciebie wychodziło ponad 270. Czyli półtorakrotnie więcej niż obecnie.ant_sm pisze: ↑02 maja 2022, 21:27Odgrzebałem porozumienia międzygminne z 2008 roku, gdzie są wpisane linie i liczba wykonywanych kursów i na początku 2008 roku na Kleparzu kończyły: 207, 217, 227, 237, 247, 257, 277, 297, 220 i 240 (dla tej ostatniej nie mam liczby kursów) wykonując z Kleparza 154 kursy dziennie. Obecnie te linie i ich odpowiedniki wykonują z Krakowa łącznie 215 kursów. Plus trzeba wziąć pod uwagę linie miejskie. Obecnie z Kleparza przy normalnym układzie mamy 140, 257, 277, 280, 301 i 337 które wykonują łącznie 180 kursów. Osobiście mam wrażenie, że błędnie wydaje się nam, że Kleparz kiedyś to był ogromny węzeł, podczas gdy patrząc na liczbę kursów tak do końca nie było.
Tu rozkłady "132" i "137" z tamtych lat:
https://web.archive.org/web/20081102021 ... 32t001.htm
https://web.archive.org/web/20081101141 ... 37t001.htm