09.03.2023
: 09 mar 2023, 8:51
RY825 z linii 18 jedzie na bateriach od co najmniej Nowego Kleparza i kontynuuje kurs w stronę Krowodrzy
Podobnie w drugą stronę, mijałem ostatnio "18" w kier. Czerwonych Maków która podniosła pantograf dopiero na r. Grunwaldzkim. Zastanawiam się, czy to jest jakoś odgórnie ustalone przez MPK (że mogą próbować dojechać na bateriach do przystanku X), czy każdy motorniczy ma wolną rękę?
Były też zatrzymania na ciągu bronowickim oraz kurdwanowskim, w obu przypadkach z powodu awarii tramwaju. Na tę chwilę ruch wznowiony w obu miejscach.
Te piktogramy krakoskie z tymi producenta wyglądają słabo na tym autobusie. Powinno być albo to albo to, a nie obie wersje razemŁukasz pisze: ↑09 mar 2023, 13:36 #MT806 wyjechał na linię 103
https://www.facebook.com/KMRTinfo/posts ... fNAFmgRW6l
Nie znam szczegółów wcześniejszych problemów ale po godzinie 12 widziałem zdechłego GT8N #RF 311. Zrobił zatrzymanie na samej przejazdówce skrzyżowania Wielickiej z Dworcową. Stało kilka tramwajów z tego powodu i zablokowane było we wszystkich kierunkach skrzyżowanie przez samochody. Na sygnałach była jakaś TOYOTA z MPK i próbowali tego złoma reanimować. Co było dalej nie wiem.yosujiro pisze: ↑09 mar 2023, 12:51 A teraz zaś awaria na Wielickiej, pewnie tego samego wozu, co na Kurdwanowie
https://www.facebook.com/11843936483580 ... feYZ3aHFl/
Ustalone jest, że wagony z opuszczonym pantografem mają kursować po 1 obwodnicy, czyli na odcinku Gertrudy - Basztowa. No ale wiadomo, że każdy może się zamyślić - i motorowi czasem podnoszą sobie patyk kilka przystanków dalej W końcu skoro wagon dalej jedzie (bo prąd w bateriach jest) to jaki problem?Kaszmir pisze: ↑09 mar 2023, 9:58 Podobnie w drugą stronę, mijałem ostatnio "18" w kier. Czerwonych Maków która podniosła pantograf dopiero na r. Grunwaldzkim. Zastanawiam się, czy to jest jakoś odgórnie ustalone przez MPK (że mogą próbować dojechać na bateriach do przystanku X), czy każdy motorniczy ma wolną rękę?
Tu jest nagranie z wczorajszego zdarzenia: