Wreszcie nastał ten dzień. Wygląda na to, że dzisiaj pierwszy raz w historii na mieście mamy obsługę linii tramwajowych przez Stadlery II w ilości 13 sztuk. Ostatnimi tygodniami normą było 8, 9 wozów (rzadko kiedy było ich 10). Dotychczasowe wykorzystanie nowych wagonów było na żenującym poziomie nie osiągając 50 % wykorzystania.
Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie dobrym prognostykiem i zaczną te wagony wypierać wagony NGT6 z pojedynczych brygad linii: "9", "14" a później będą się pojawiać na innych liniach - pomarzyć zawsze można.
27.03.2023
27.03.2023
Dzisiaj pierwszy raz do ruchu skierowano wszystkie 13 Stadlery II serii które są oddane. Pytanie kiedy następne? coś kiepsko idzie oddawanie następnych Stadlerów II serii w 2023r. Koniec pierwszego kwartału oddano jeden wagon!
Re: 27.03.2023
pytanie tylko czy to 100% wykorzystanie Stadlerów II nie odbyło się kosztem zmniejszonego wykorzystania Stadlerów I, NGT8 czy Krakowiaków - jeśli tak nie było, to 4-5 wozów 33m więcej powinno być zauważalne na którejś z linii do tej pory obsługiwanej krótszym taborem
Re: 27.03.2023
Pytanie jakie było dotychczasowe wykorzystanie - dzisiaj jest 39 wagonów I serii oraz wspomniane 13 wagonów II serii. Jednakże na linii 9 i 14 w dalszym ciągu kursuje po 4 / 3 sztuki NGT6 - więc chyba nic nie uległo zmianie.PKPfan pisze: ↑27 mar 2023, 13:49 pytanie tylko czy to 100% wykorzystanie Stadlerów II nie odbyło się kosztem zmniejszonego wykorzystania Stadlerów I, NGT8 czy Krakowiaków - jeśli tak nie było, to 4-5 wozów 33m więcej powinno być zauważalne na którejś z linii do tej pory obsługiwanej krótszym taborem
Re: 27.03.2023
RZ231+232+239 jako PT widziany kilkanaście minut temu w Łagiewnikach.
Re: 27.03.2023
Za rezerwowym #HL435 widziany NGT8 #RY823 przy Kleeberga.
20.11.2023 awarii doznały #RZ213, #RZ237, #RZ255 i #RZ264. Sprawność techniczna stozłomek spadła poniżej 50%
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 7 gości