10.04.2023
: 10 kwie 2023, 12:02
Tuż po godzinie 10 ulicą Ćwiklińskiej zjeżdżał Mercedesik #PO 225 jako Zjazd do Zajezdni w kierunku ul. Półłanki. 

Mam te same odczucia. W mojej ocenie można było zostawić już te 734, 752 i 792, a na 2 wysłać większe wagony. Żeby nie było problemów z przejazdem, autobusy i tramwaje mogłyby być eskortowane przez nadzór ruchu jak w zeszłym roku. Dzisiaj motorniczowie musieli sobie radzić sami.tomaszep42 pisze: 10 kwie 2023, 15:14 Kiepsko zorganizowany dojazd na tradycyjny Emaus - ok 11.15 widziałem na pl. Wszystkich Świętych niezabieralną "1"... Wiem, że dwukierunkowce muszą obsługiwać tę linię, ale może można było jakąś krótszą wersję tej 1ki, np. 41 jako Salwator- Dąbie, w pewnych godzinach uruchomić... W 2019 r. pamiętam dodatkową linię "46", będącą wersją 6ki przez Starowiślną (trwał remont Krakowskiej).
Niektóre wozy były dzisiaj eskortowane przez nadzór ruchu, inne nie... nie wiem od czego to zależało.mikolaj.boron pisze: 10 kwie 2023, 17:23 Mam te same odczucia. W mojej ocenie można było zostawić już te 734, 752 i 792, a na 2 wysłać większe wagony. Żeby nie było problemów z przejazdem, autobusy i tramwaje mogłyby być eskortowane przez nadzór ruchu jak w zeszłym roku. Dzisiaj motorniczowie musieli sobie radzić sami.
Nic by nie przeszkadzało i dziś puścić tam 3 linie np na parę godzin skierować tam "6" jako np "46". W dni powszednie mamy tam 8+4 = 12 kursów/ h to dziś 9 kursów/ godzinę też by się zmieściłopjetrek pisze: 10 kwie 2023, 18:39 Niektóre wozy były dzisiaj eskortowane przez nadzór ruchu, inne nie... nie wiem od czego to zależało.
Co do dojazdu to faktycznie tramwaje były pełne, chociaż to też zależało od pory dnia. Może w przyszłym roku, jak torowisko będzie świeżo wyremontowane dołożą jakąś linię i wzmocnią dojazd. Co do autobusów to nie wiem czy to byłby dobry pomysł. Chyba żeby była jakaś dobra dowozowka z Podwawelskiego przez most Zwierzyniecki (tu znów się kłania połączenie 100+101).
Dobry pomysł. Dawniej w Emaus było 9 kursów/h ("1", "2", "6"). W zeszłym roku było 6 ("1", "2"), lecz przynajmniej na "1" wysłano większy tabor. A w tym roku ani to, ani to. Wiadomo, "1" wymaga dwukierunkowców, zatem faktycznie warto było pomyśleć o trzeciej linii.tomaszep42 pisze: 10 kwie 2023, 19:13Nic by nie przeszkadzało i dziś puścić tam 3 linie np na parę godzin skierować tam "6" jako np "46". W dni powszednie mamy tam 8+4 = 12 kursów/ h to dziś 9 kursów/ godzinę też by się zmieściło