- Codzienne aktualności z Aglomeracji Krakowskiej
-
brovar
- Ekspert
- Posty: 517
- Rejestracja: 05 sie 2020, 10:05
Post
autor: brovar » 19 wrz 2023, 14:12
kucyk pisze: ↑19 wrz 2023, 11:17
Najciekawiej dzisiaj wyglądała poranna obsługa "52". Na 4 brygadach są uffoki, na jednej był #RF 314, na d brygadach widziano NGT6 (#RP 602, #RP 634) a na jednej brygadzie EU8N #HL 402. Pozostałe brygady to Krakowiaki.
Znów uffoki potrzebują tygodnia przerwy na regenerację.
Na pewno padły dzisiaj.
#HZ264, #HZ273, #HZ278, #RZ234 i #RG909
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
-
Kowalik
- Specjalista
- Posty: 388
- Rejestracja: 08 lut 2022, 14:38
Post
autor: Kowalik » 19 wrz 2023, 14:55
Ydhflx pisze: ↑19 wrz 2023, 13:11
MPK wyśle E1 bez doczepy albo rozłączy 105-tki.
A na serio (chociaż w MPK wszystko jest możliwe) to 13 co 15 minut raczej nie wyrobi, problem byłby też w 8, z którą teraz jeżdżą mniej więcej na zmianę od Korony do Bronowic.
A może kombinują wysłanie ufoków na tą linię. Już kiedyś na niej jeździły.
-
ant_sm
- Specjalista
- Posty: 390
- Rejestracja: 20 lut 2020, 19:45
Post
autor: ant_sm » 19 wrz 2023, 15:02
damian_krk2 pisze: ↑19 wrz 2023, 12:26
Jeśli chodzi ci o KBR to jeszcze nie jest to
Właśnie ponoć to, ale w ramach testów przed właściwymi pomiarami.
-
kucyk
- Ekspert
- Posty: 2048
- Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39
Post
autor: kucyk » 19 wrz 2023, 15:04
Kowalik pisze: ↑19 wrz 2023, 14:55
A może kombinują wysłanie ufoków na tą linię. Już kiedyś na niej jeździły.
Tak. Długo na niej jeździły ale trasę kończyły w Bronowicach Nowych (dzisiejsza nazwa to Bronowice Małe). Raczej do samych Bronowic uffoków nie wyślą.
Musieliby zamienić "13" z "24" lub "8". Ale patrząc na to co się działo gdy wysłano "8" do Cichego kącika to wątpię w jakikolwiek sukces zmian.
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6162
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 19 wrz 2023, 15:09
kucyk pisze: ↑19 wrz 2023, 15:04Musieliby zamienić "13" z "24" lub "8". Ale patrząc na to co się działo gdy wysłano "8" do Cichego kącika to wątpię w jakikolwiek sukces zmian.
Zwłaszcza że "13" ma więcej kursów niż "24" więc pewnie byliby niechętni zmienić końcówki. No i wtedy z Bronowic Małych byłyby dwie linie w stronę Filharmonii (16 kursów/h w szczycie) i tylko "4" w stronę T. Słowackiego (4 kursy/h) więc "czwórka" pewnie by totalnie nie wyrabiała.
A z "8" raczej w ogóle odpada. Zresztą obecnie z Bronowic Małych jest dość różnorodny zestaw połączeń: "4", "8" i "24" jeżdżą w różne strony miasta i dość dobrze się dzięki temu uzupełniają
-
sorig
- Specjalista
- Posty: 417
- Rejestracja: 21 lut 2020, 11:22
Post
autor: sorig » 19 wrz 2023, 15:12
Był taki okres że uffoki jeździły na "24", która kończyła na Bronowicach. Ale na "13" to byłaby moim zdaniem nadpodaż, tak samo jak na "22". To jest dobry tabor na "52" a dokładniej na brygady szczytowe. Na "24" jakby wróciły to też nie byłoby złym posunięciem.
-
Scania_9640
- Ekspert
- Posty: 1919
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Post
autor: Scania_9640 » 19 wrz 2023, 17:17
HZ264 na 52 zjazd do zajezdni
-
impuls
- Ekspert
- Posty: 1419
- Rejestracja: 07 sie 2020, 23:05
Post
autor: impuls » 19 wrz 2023, 17:58
brovar pisze: ↑19 wrz 2023, 14:12
Znów uffoki potrzebują tygodnia przerwy na regenerację.
Na pewno padły dzisiaj.
#HZ264, #HZ273, #HZ278, #RZ234 i #RG909
Tak jak wspomniałem kiedyś. Była pogoda i sucho ufoki jeździły. Jak się pojawił deszczyk i wilgoć od razu styki dają znać.
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 6162
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 19 wrz 2023, 22:08
tomta1 pisze: ↑19 wrz 2023, 6:23Z kolei 2x105Na zawitały ponownie na „72” i to aż 3 sztuki.
Liczenie pasażerów - liczeniem, jednak bardzo nie popieram takiej zmiany. "72" było linią prawie w pełni niskowejściową. Nagle z dnia na dzień pojawia się wysoka podłoga. Co mieli powiedzieć rodzice z wózkami czy osoby niepełnosprawne, gdy przyjechał wysokopodłogowiec i nie byli w stanie wsiąść? Na Rakowickiej to jedyna linia, więc wybór tym bardziej niefortunny.
-
brovar
- Ekspert
- Posty: 517
- Rejestracja: 05 sie 2020, 10:05
Post
autor: brovar » 19 wrz 2023, 22:10
Scania_9640 pisze: ↑19 wrz 2023, 17:17
HZ264 na 52 zjazd do zajezdni
Trzecia awaria w 30h, chyba sabotują na tej hucie przed oddaniem ich do PT.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
-
suchy
- Ekspert
- Posty: 903
- Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16
Post
autor: suchy » 19 wrz 2023, 22:37
Kaszmir pisze: ↑19 wrz 2023, 22:08
Liczenie pasażerów - liczeniem, jednak bardzo nie popieram takiej zmiany. "72" było linią prawie w pełni niskowejściową. Nagle z dnia na dzień pojawia się wysoka podłoga. Co mieli powiedzieć rodzice z wózkami czy osoby niepełnosprawne, gdy przyjechał wysokopodłogowiec i nie byli w stanie wsiąść? Na Rakowickiej to jedyna linia, więc wybór tym bardziej niefortunny.
W dodatku jeszcze lepszy hit - brygady nie były ustawione na przemian (wysoka-niska-wysoka-niska), tylko JEDNA PO DRUGIEJ = czyli 72-07, 72-01 oraz 72-02
Więc jeśli ktoś potrzebujący niskiej podłogi trafił akurat na opisane trio - to musiał czekać nawet do 45 minut na EU8N...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości