Strona 4 z 4

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 13 paź 2023, 22:11
autor: Bądź Wola Twoja
damian_krk2 pisze: 12 paź 2023, 12:31 Chyba że chodzi ci o dwurazówki np 6-9 i 15-20 to tak.
Czas pracy to max 13h na 2x więc jeśli już to od 6 do 19.

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 14 paź 2023, 7:25
autor: stefan
No i zgodnie z podejrzeniami dwurazówka będzie zjeżdżać o 19 a całodniowa będzie cisnąć do końca. Całodniowa będzie miała dwie przerwy po około pół h a szczytowa jedną 50 min żeby sobie zamieniły odjazdy na popołudnie - dokładnie tak jak obstawiałem. ;-)

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 15 kwie 2024, 11:36
autor: judash
Zaczęła się budowa przystanku w Kościelnikach. Tak przy okazji, strona miejska powinna zmusić ten kolejowy beton do zmiany nazwy stacji z Kraków Nowa Huta na Kraków Wadów.

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 15 kwie 2024, 19:51
autor: NowaHutaWschód
judash pisze: 15 kwie 2024, 11:36 Zaczęła się budowa przystanku w Kościelnikach. Tak przy okazji, strona miejska powinna zmusić ten kolejowy beton do zmiany nazwy stacji z Kraków Nowa Huta na Kraków Wadów.
Ciekawe czy inwestycja wpłynie w jakikolwiek sposób na zmiany w komunikacji autobusowej i nastąpi jakiś mały rozwój lokalnej sieci linii pleszowskich czy zamiast tego będzie kolejna okazja do krojenia kursów.

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 15 kwie 2024, 21:31
autor: judash
Patrząc na zakładaną liczbę połączeń kolejowych (rzekomo 4-5 na dobę) i to w relacji tylko Kraków Główny - Podłęże, to wizja sukcesu marna.

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 16 kwie 2024, 19:26
autor: NowaHutaWschód
judash pisze: 15 kwie 2024, 21:31 Patrząc na zakładaną liczbę połączeń kolejowych (rzekomo 4-5 na dobę) i to w relacji tylko Kraków Główny - Podłęże, to wizja sukcesu marna.
To pytanie komu stacja będzie służyła, bo okolice nie będą generowały mega potoków, tymbardziej że same autobusy maja problemy z zapełnieniem nawet miejsc siedzących na dzień dzisiejszy.

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 17 kwie 2024, 7:53
autor: scyzor663
NowaHutaWschód pisze: 16 kwie 2024, 19:26 To pytanie komu stacja będzie służyła, bo okolice nie będą generowały mega potoków, tymbardziej że same autobusy maja problemy z zapełnieniem nawet miejsc siedzących na dzień dzisiejszy.
100 lat planowania by PKP i UM Kraków.

Przystanek powinien powstać nad ul. Igołomską, z bezpośrednim zejściem na przystanki autobusowe i z dużym P+R, skorzystać by mogli wszyscy jadący busami ze strony Igołomii i Niepołomic.

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 17 kwie 2024, 8:21
autor: judash
A nie ma w planach drogowego łącznika między przystankiem a Igołomską (wzdłuż torów)?

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 17 kwie 2024, 10:56
autor: scyzor663
judash pisze: 17 kwie 2024, 8:21 A nie ma w planach drogowego łącznika między przystankiem a Igołomską (wzdłuż torów)?
Ale co to zmieni? Przecież busem nie będzie nadrabiał trasy i tak...

Re: Wadów, Węgrzynowice, Łuczanowice, Krzysztoforzyce

: 17 kwie 2024, 15:08
autor: NowaHutaWschód
judash pisze: 17 kwie 2024, 8:21 A nie ma w planach drogowego łącznika między przystankiem a Igołomską (wzdłuż torów)?
Na pewno busiarze będą chętni dowozić ludzi na stację, zamiast kasować pasażerów w pełnej opłacie do Czyżyn czy placu Centralnego.