Strona 1 z 1

08.10.2023

: 08 paź 2023, 10:16
autor: Jamnik
Oświećcie mnie, czy nowe krótkie elektryki pojawiały się już na 124/424? Bo dziś są.

Re: 08.10.2023

: 08 paź 2023, 11:11
autor: Dmytro Bondar
Już widziałem je jakiś czas temu na 124/424

Re: 08.10.2023

: 08 paź 2023, 12:14
autor: judash
A co to za święto, że wiedeńskie parchy typu 118 czy 129 dostają GPS. Dobrze oczywiście, ale czemu teraz i ... dopiero teraz?

Re: 08.10.2023

: 08 paź 2023, 12:34
autor: suchy
judash pisze: 08 paź 2023, 12:14 A co to za święto, że wiedeńskie parchy typu 118 czy 129 dostają GPS. Dobrze oczywiście, ale czemu teraz i ... dopiero teraz?
Bo dopiero teraz jak skasowali część wagonów, to przenieśli nadajniki do pozostałych wagonów, które ich nie miały. Nikt raczej nie planował kupować nowych nadajników do wagonów, które w perspektywie kilku lat miały być skasowane.

Re: 08.10.2023

: 08 paź 2023, 12:52
autor: tomta1
Tylko że w ostatnich latach skasowano o wiele więcej pociągów posiadających GPS-y, a jakoś stamtąd nadajników nie przenoszono do E1. Co więcej, ile razy E1+c3 stawał się E1, tyle razy tracił on GPS – absolutnie każdy E1 solo tak miał (jedyny wyjątek to jeden z wagonów, który nie stracił GPS-a przed wyjazdem na „16”/„21”, lecz jeden dzień później).

Re: 08.10.2023

: 08 paź 2023, 18:50
autor: impuls
Z jednej strony dobrze, że ponownie wagony E1 solo dostają ponownie GPS, z drugiej oznacza "inwestowanie" na dalsze lata eksploatacji tych wagonów.