18.10.2023
18.10.2023
Liczenia pasażerów ciąg dalszy, dziś tym razem na 173 i 179, przez co prócz na szczytowych, ale i rownież na całodniowych brygadach 164 i 174 pojawiły się elektryki, podobna sytuacja również na 503
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: 18.10.2023
I hybrydy na 173 i 179
Re: 18.10.2023
Ufok RZ264-265-260 właśnie zjeżdżał przez Mateczny w stronę Podgórza jako przejazd techniczny.
Re: 18.10.2023
Nie jest źle tylko raz w tygodniu zjeżdża. Szkoda tylko, że coś na końcu wagonu #RZ264 tak się tłucze, jakby miał się rozlecieć.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
-
- Pasażer
- Posty: 46
- Rejestracja: 25 lut 2023, 22:26
Re: 16.10.2023
Cytując Facebookowy fanpejdż "W HUCIE" (wpis dzisiejszy):
"Autobus 742 zaczynał jako przegubowy, później tabor zmieniono na klasyczny 12-sto metrowy Solaris a dzisiaj mamy malucha."
"Autobus 742 zaczynał jako przegubowy, później tabor zmieniono na klasyczny 12-sto metrowy Solaris a dzisiaj mamy malucha."
Re: 16.10.2023
Przez większość dnia tam ten Autosan to za dużo. W weekend to Karsan by był pustawy
Re: 18.10.2023
PU972 na 537-03
Re: 18.10.2023
Potwierdzam. Widziałem na pętli w Bieżanowie przegubową Hybrydę na "173". Na "503" widziałem elektryczne przegubowce. Na "163" 18 metrowe Mercedesy (#DC 705, DC 725), MetroStyle (#PR 771) oraz normalne Solarki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości