Moja używała ich do pracy. "154" zawieszone, "130" na Azorach, a "140" albo kursuje rzadko albo kończy kursowanie przed 21.MrsSchwarz pisze: ↑12 cze 2021, 15:18 Nie histeryzuję. Ale zmiany komunikacyjne dla tej części mieszkańców nie są korzystne. Przystanków autobusowych jakby dużo naokoło, ale pożytek z nich żaden. Moja mama korzystała ze 154, żeby dojechać np do Lidla, 140 do Aldiego, a 130 do centrum. Teraz wożę ją autem.
Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Re: Azory
Re: Azory
Nie kierowałbym tej linii w kolejne korki na skrzyżowaniu Alej z Prądnicką. A może zamiast linii 154 do pary dla 140 uruchomić nową linię 150 Nowy Kleparz - Prądnicka - Wybickiego - Łokietka - Makowskiego - Azory - Weissa - Głowackiego - Balicka - Bronowice Małe? Zaś 140 przywrócić na starą trasę.
Re: Azory
Od soboty będzie naprawione przeoczenie ze "144" - i dostanie przystanek "Makowskiego" w kier. centrum, tak jak "130":
http://kmkrakow.pl/144
od 17.07.2021
Uruchomienie dodatkowego przystanku
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 17.07.2021 r. (sobota) linia 144 w kierunku Rżąki będzie dodatkowo obsługiwać przystanek "Makowskiego" zlokalizowany na ul. Makowskiego, przed skrętem w prawo w ul. Stachiewicza (jak dla linii 130 w kierunku Dworca Głównego Zachód).
Re: Azory
Na "130" w soboty - przegubowce albo przywrócenie częstotliwości f15.
Szykuje się wzmocnienie „130” w soboty
https://krabok.wordpress.com/2021/08/16 ... -w-soboty/
Szykuje się wzmocnienie „130” w soboty
https://krabok.wordpress.com/2021/08/16 ... -w-soboty/
Niestety wskutek pandemii, częstotliwość „sto trzydziestki” w weekendy została przycięta z 15 do 20 minut, a do tego wciąż w te dni na trasę kierowane są krótkie autobusy. Wielu pasażerów skarży się na tłok w soboty, dlatego Zarząd Transportu Publicznego przyjrzał się sprawie i rozważa dwa rozwiązania – skierowanie właśnie pojazdów przegubowych albo ponowne zwiększenie częstotliwości – szczegóły odpowiedzi urzędników, którą otrzymał Czytelnik Paweł, na zdjęciu powyżej. Możemy spodziewać się zmian na dniach, może od września, tym bardziej że ostatnio dokonywano pomiarów napełnienia linii.
Re: Azory
Dobre i to, chociaż tak naprawdę potrzeby wzmocnień są już trochę większe. Patrząc na to, że to jedyna linia z Azorów do dworca, ponadto w ogóle jedyna linia na 1,5km bardzo gęsto zabudowanym odcinku Wrocławskiej... według mnie powinno się rozważać zamiast opcji zaproponowanej przez miasto 12m co 15min albo 18m co 20min, to 12m co 10-12min albo 18m co 15min.
-
- Ekspert
- Posty: 653
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Azory
Przecież to o weekend chodzi więc jaki problem? a w ogóle to tyle jest wolnych wozów teraz że nie ma obaw żeby zabrali komuś ale to nie na temat bo tu mowa o sobocie jest.
-
- Pomiarowiec
- Posty: 286
- Rejestracja: 17 lut 2020, 20:08
Re: Azory
Kiedy 139 czy 503 miały kursowanie co 5 minut? Ja kibicuję, aby f-15 w sobotę przeszło i nawet w niedziele i święta. Miejmy nadzieje, że f-20 na wielu liniach w weekendy powróci.
Re: Azory
Lepszą opcją byłby powrót ~f=15. Jednak jest to częściej i może przekonać więcej osób do powrotu do "130" (lub pozyskać nowych pasażerów). Częstotliwość w weekendy na tej linii była w pewien sposób unikatowa i niech tak pozostanie
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Azory
A ja bym się zastanowił jeszcze nad wzmocnieniem 130 w niedzielne wieczory... Wszak nowe bloki Wrocławskiej/Poznańskiej to w większości ludzie spoza Krakowa, którzy po weekendzie wracają ze swoich domów, zwykle z jakąś większą torbą...
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Azory
Ja uważam że linia 130 powinna jeździć codziennie obsadzona przegubami z częstotliwością w dp
F7.5 w godzinach szczytu i co 10 poza godzinami szczytu, a weekendy z F15
F7.5 w godzinach szczytu i co 10 poza godzinami szczytu, a weekendy z F15
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Azory
140 zmieniła trasę, przez to, że 130 zmieniła trasę. Niestety tego się już nie zmieni
Re: Azory
Wszystko da się zmienić, a tu rozwiązanie jest bardzo proste i taka była propozycja od początku jak ludzie zaczęli walczyć o wyprostowanie 130. 140 wraca na Wybickiego, a 144 jedzie przez Łokietka zamiast na Stachiewicza. Tyle, że musiałoby się to wiązać z powrotem na Prądnik Biały. No ale skoro korki na dużej części trasy i wypadanie kursów na 194 ZTP nie ruszają, to tym bardziej nie rozumiem tłumaczenia ze 144, że ją chronią przed staniem w zatorach A już na pewno mieszkańcy PB są zachwyceni jazdą do miasta z przesiadką z korkowego 744, zamiast bezpośredniego korkowego 144... Swoją drogą zauważyłem, że po zmianie trasy 140 spadły zapełnienia tak lekko o 1/3... A to mówi samo za siebie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 15 gości