Strona 15 z 18

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 22 kwie 2024, 20:14
autor: Scania_9640
WDZ pisze: 22 kwie 2024, 19:59 Czy to znaczy że "1", "13", "18" i "20" pojadą w święta i weekend częściej niż standardowo rozkładowe f20?
Raczej chodzi tu o dzień powszedni

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 23 kwie 2024, 14:23
autor: Kowalik
https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024
Zamknięcie tunelu KST - Wymiana zwrotnicy

Szanowni Pasażerowie,

uprzejmie informujemy, że w dniach 27.04.2024 r. (sobota) od godz. 4:30 – 6.05.2024 r. (poniedziałek) do godz. 4:30 prowadzone będą prace związane z wymianą zwrotnicy przy wyjeździe z tunelu tramwajowego przy przystanku Politechnika. W tym czasie wstrzymany zostanie ruch tramwajów na odcinku Dworzec Towarowy – Politechnika – Teatr Słowackiego / Rondo Mogilskie.

W związku z powyższym, w dniach 27.04 – 5.05.2024 r. zostaną wprowadzone następujące zmiany w linii KMK:

linie 19 i 44 – zostaną zawieszone;
linia 3 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Krowodrza Górka P+R – … – Dworzec Towarowy – Nowy Kleparz – Długa – Basztowa – Westerplatte – … – Nowy Bieżanów P+R;
linia 5 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Krowodrza Górka P+R – … – Dworzec Towarowy – Nowy Kleparz – Długa – Basztowa – Lubicz – Rondo Mogilskie – … – Rondo Hipokratesa;
linia 17 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Czerwone Maki P+R – … – Rondo Mogilskie – Lubicz – Rakowicka – Cmentarz Rakowicki;
linia 50 – będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Górka Narodowa P+R – … – Dworzec Towarowy – Dworzec Towarowy – Długa – Basztowa – Lubicz – Rondo Mogilskie – … – Borek Fałęcki / Kurdwanów P+R;
linia 69 – w noce 26/27.04 – 5/6.05.2024 r. będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Nowy Bieżanów P+R – … – Poczta Główna – Westerplatte – Basztowa – Długa – Dworzec Towarowy – … – Górka Narodowa P+R.

Linia nocna 669 będzie kursować bez zmian.

Za utrudnienia przepraszamy!
Idealna okazja by wjechały maszyny, umyły torowisko i usunęły piasek zmniejszając zapylenie.

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 23 kwie 2024, 14:41
autor: Kaszmir
"19" i "44" zawieszone - chyba bardziej pod pretekstem majówki. Mam mieszane uczucia czy 29 i 30 kwietnia sama "4" wyrobi.

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 23 kwie 2024, 14:51
autor: kucyk
Kowalik pisze: 23 kwie 2024, 14:23 https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024
Zamknięcie tunelu KST - Wymiana zwrotnicy

Idealna okazja by wjechały maszyny, umyły torowisko i usunęły piasek zmniejszając zapylenie.
Wczoraj ten komunikat wrzuciłem na forum. Po co go powielamy? ;)

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 23 kwie 2024, 14:56
autor: Kowalik
kucyk pisze: 23 kwie 2024, 14:51 Wczoraj ten komunikat wrzuciłem na forum. Po co go powielamy? ;)
Przepraszam, musiałem go przeoczyć. Widziałem tylko o funkcjonowaniu KM na majówkę. Zatem niech Administracja usunie.

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 23 kwie 2024, 15:56
autor: WDZ
Napisane jest że od pierwszego do piątego czyli poniedziałek i wtorek powinny być normalnie...
Scania_9640 pisze: 22 kwie 2024, 20:14 Raczej chodzi tu o dzień powszedni
Też tak myślę, ale w odróżnieniu od "179" nie napisali że "w dni powszednie" (znaczy cały jeden) ;-)

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 23 kwie 2024, 21:55
autor: Kaszmir
WDZ pisze: 23 kwie 2024, 15:56Napisane jest że od pierwszego do piątego czyli poniedziałek i wtorek powinny być normalnie...
"19" i "44" będą zawieszone w dniach 27.04 – 05.05, tak podaje powyższy komunikat.

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 24 kwie 2024, 9:31
autor: WDZ
Są dwa komunikaty.
Jeden https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024 o zmianach z powodu remontu pod Politechniką który ma trwać cały tydzień - i tam jest "19" i "44".
I drugi https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/804-2024 o zmianach na długi weekend 1-5 maja - i tam mamy to f15 na "1", "13", "18" i "20".

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 24 kwie 2024, 9:43
autor: Gilthonielle
Dzień dobry,
Czy ktoś wie, kiedy 513 zostanie przedłużona na Trasę Wolbromską (Pętla Prądnik Biały Zachód). Było ogłoszenie początkiem roku i póki co - cisza. Czy wiadomo, z czego wynika ta opieszałość?

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 24 kwie 2024, 10:28
autor: kbieniu7
Kowalik pisze: 23 kwie 2024, 14:23 https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024
Zamknięcie tunelu KST - Wymiana zwrotnicy

Idealna okazja by wjechały maszyny, umyły torowisko i usunęły piasek zmniejszając zapylenie.
I jednocześnie zamontować głębokorowki... Eh :(

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 24 kwie 2024, 11:11
autor: elot360
Gilthonielle pisze: 24 kwie 2024, 9:43 Dzień dobry,
Czy ktoś wie, kiedy 513 zostanie przedłużona na Trasę Wolbromską (Pętla Prądnik Biały Zachód). Było ogłoszenie początkiem roku i póki co - cisza. Czy wiadomo, z czego wynika ta opieszałość?
Wciąż czekają na uruchomienie punktu socjalnego dla kierowców pod MCO. Data wydłużenia linii 513 jest zależna tylko od tego czynnika.

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 24 kwie 2024, 11:24
autor: Kierman
Buda stoi, ale w środku rozpierdziel, 0 umeblowania i brak podpiętej sanitarki

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 26 kwie 2024, 14:11
autor: pablo
WDZ pisze: 24 kwie 2024, 9:31 Są dwa komunikaty.
Jeden https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/796-2024 o zmianach z powodu remontu pod Politechniką który ma trwać cały tydzień - i tam jest "19" i "44".
I drugi https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/804-2024 o zmianach na długi weekend 1-5 maja - i tam mamy to f15 na "1", "13", "18" i "20".
W żadnym z tych komunikatów nie jest napisane, że 50 będzie kursować co 7-8 minut również w godzinach szczytu, a nie co 5 minut, jak jest normalnie. A tymczasem już od 29 kwietnia https://rozklady.mpk.krakow.pl/?lang=PL ... 9&linia=50 jest f7,5 na 50. Gdzieś to chyba umknęło. Albo rozkład jest nieprawdziwy.

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 28 kwie 2024, 21:28
autor: Mr. Passenger
Kolejny raz mamy zamknięcie torowiska na Kapelance i Monte Cassino i kolejny raz zastępczy bubel w postaci "718", które jeździ w większości puste, bo nie obsługuje w żadnym stopniu "ciągu ruczajowego", natomiast do niektórych kursów "194" ledwo da się wejść, bo upychają się do niej wszyscy, którzy chcą dostać się w rejon Grunwaldzkiego i Alej. Czy naprawdę nie można by puścić "718" przez Grota-Roweckiego i Bobrzyńskiego do Czerwonych Maków, tylko trzeba ją na siłę pakować do Łagiewnik? Już nawet nie mówię o pasażerach skawińskich 2x3, którzy żeby dostać się w rejon Alej w takim układzie muszą jechać z dwoma przesiadkami (ewentualnie robić wycieczkę przez Mateczny).

Patrząc na to, że w niedługim czasie czeka nas remont Mostu Grunwaldzkiego to bardzo ponuro widzę wizję potencjalnej komunikacji zastępczej i pewnie znowu skończy się na niezabieralnym "194" i wożącym powietrze "718". No chyba, że jakaś mądra głowa z ZTP do tego czasu postanowi "194" pociąć albo zlikwidować, wtedy "problem rozwiąże się sam".

Re: Komunikacja miejska w 2024 roku

: 28 kwie 2024, 21:35
autor: Ydhflx
Mr. Passenger pisze: 28 kwie 2024, 21:28 Już nawet nie mówię o pasażerach skawińskich 2x3, którzy żeby dostać się w rejon Alej w takim układzie muszą jechać z dwoma przesiadkami (ewentualnie robić wycieczkę przez Mateczny).
Trzema... dwie to mają normalnie. 2x3 -> tramwaj -> 718 (ta dodatkowa) -> autobus na aleje (na antyprzesiadkowym Grunwaldzkim).

A teraz wyobraźmy sobie, że jedziemy w drugą stronę i ta trzecia przesiadka jest na linię która w najlepszym wypadku ma f-30 i jeździ raczej na czas a w najgorszym ma f-60, f-120 i do tego się spóźnia po kilkadziesiąt minut. Skawina mająca tak tragiczne połączenie z centrum Krakowa, że to jest moim zdaniem skandal. Samo miasto ma 24k mieszkańców, a gmina - 43k. Wieliczka tymczasem ma f-10 do centrum Krakowa. Ale to temat na osobny wątek.