[OCENA OFERT] 45 autobusów 25+12+8

Kierman
Specjalista
Posty: 369
Rejestracja: 20 lut 2022, 9:44

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

Post autor: Kierman » 28 mar 2024, 20:59

Kaszmir pisze: 28 mar 2024, 15:49 Z ciekawości, czemu nie? Słabo sprawdzają się technicznie?
Muły straszne. Pod górkę wyjechać takim to dramat. Na takim 229 czy 310 są czasy napięte i notorycznie przyjeżdzasz opóźniony kilka min do Krakowa. A potem pasażerowie wylewają na Ciebie pomyje, że nie zdążają na przesiadkę. Dlatego na PW wysyła się je na linie, gdzie jest zgrubsza płasko, choć wiadomo zależy od dyspozytora...

Scania_9640
Ekspert
Posty: 1817
Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
Lokalizacja: Balice

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

Post autor: Scania_9640 » 28 mar 2024, 22:23

mems pisze: 28 mar 2024, 16:55 Mój główny problem z nimi jest taki, że pomimo braku tylnych drzwi, jest niewiele więcej siedzeń niż w zwykłym SU12.

Kojarzę, że nie było powiadomienia dźwiękowego, gdy drzwi się zamykają, a niska podłoga z tyłu dziwnie szybko się kończyła. Nietypowe jest w nich też to, że nie ma przycisków do otwierania drzwi ani od wewnątrz, ani od zewnątrz.


Siedzenia były naprawdę dobre. Nie kojarzę, żeby pod względem prędkości tak mocno odstawały od reszty.
SU12,9 III hybrid ma 36 siedzeń, SU12 IV ma 31 a SU12 III ma ich 28-29, niby różnica nie jakoś duża ale jednak jest trochę więcej i w porównaniu do takiego O530G który ma tylko 40 siedzeń a jest 5 metrów dłuższy to spora różnica. W środku są przyciski do otwierania drzwi, nawet sam korzystałem ostatnio, ale od zewnątrz faktycznie nie ma.
A co znaczy że niska podłoga się szybko kończyła? Bo on na całej długości jest niski, jedynie siedzenia ma na podwyższeniu ale nie ma schodów jak MAN.
Kierman pisze: 28 mar 2024, 20:59 Muły straszne. Pod górkę wyjechać takim to dramat. Na takim 229 czy 310 są czasy napięte i notorycznie przyjeżdzasz opóźniony kilka min do Krakowa. A potem pasażerowie wylewają na Ciebie pomyje, że nie zdążają na przesiadkę. Dlatego na PW wysyła się je na linie, gdzie jest zgrubsza płasko, choć wiadomo zależy od dyspozytora...
Nie wiem jak Wolskie bo częściej trafiam na te z PB, ale w tych z Bieńczyc poprawili je i pod górki już fajnie chodzą, przynajmniej 402 i 401.
Co do wysyłania od was to zauważyłem głównie 2x9 i 2x3 no i sporadycznie 310

Awatar użytkownika
mems
Miłośnik
Posty: 84
Rejestracja: 31 sty 2024, 19:50

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

Post autor: mems » 29 mar 2024, 8:21

Scania_9640 pisze: 28 mar 2024, 22:23 W środku są przyciski do otwierania drzwi, nawet sam korzystałem ostatnio, ale od zewnątrz faktycznie nie ma.
Ja kojarzę, że były tylko przyciski STOP i nie było ich na poręczy przy drzwiach.
Scania_9640 pisze: 28 mar 2024, 22:23 SU12,9 III hybrid ma 36 siedzeń, SU12 IV ma 31 a SU12 III ma ich 28-29, niby różnica nie jakoś duża ale jednak jest trochę więcej i w porównaniu do takiego O530G który ma tylko 40 siedzeń a jest 5 metrów dłuższy to spora różnica.
Oczywiście, ale MAN z podobną długością ma 10 miejsc siedzących więcej niż SU12.9. Plus SU12.9 jest taki, że rzeźnie ma większą od MANa, ale i tak bywało w nim ciasno na 210/310.
Scania_9640 pisze: 28 mar 2024, 22:23 A co znaczy że niska podłoga się szybko kończyła? Bo on na całej długości jest niski, jedynie siedzenia ma na podwyższeniu ale nie ma schodów jak MAN.
Chodziło mi o to, że ostatnie 4 rzędy siedzeń po prawej stronie autobusu są na podwyższeniu i trzeba wyjść na ten stopień, żeby się do nich dostać.
su129.jpg
su129.jpg (140.32 KiB) Przejrzano 877 razy

Parówczak
Specjalista
Posty: 226
Rejestracja: 20 sie 2022, 22:52

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

Post autor: Parówczak » 29 mar 2024, 17:19

Brak przycisków to kwestia zamówienia. 12,9 są przecież używane. Ze specyfikacją pod inny rynek.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości