Strona 3 z 4

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 26 lut 2024, 7:18
autor: pasazer_mobilisu
Zmiana terminu otwarcia na 8 marca.

W pytaniach czy jest zgoda na wydech na dachu (brak zgody), dopuszczenie 4 biegowej skrzyni (dopuszczono) oraz zmiana wysokości z 3,35m na 3,36m. Wydłużono termin dostaw na 10 miesięcy,

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 26 lut 2024, 14:23
autor: Adrian14
3,36m to tyle ile mają obecnie jeżdżące MANy.

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 26 lut 2024, 14:28
autor: Scania_9640
Adrian14 pisze: 26 lut 2024, 14:23 3,36m to tyle ile mają obecnie jeżdżące MANy.
Właśnie też podejrzewam że ponownie MAN będzie chciał startować

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 05 mar 2024, 20:49
autor: GoMeZz391
Kolejna zmiana terminu. Tym razem 15 marca.

A przy okazji wleciały kolejne pytania i odpowiedzi - m.in. rezygnacja z interkomu, czy też sprostowania dot. parametrów technicznych dotyczących łączności i systemów sterowania, i zarządzania pojazdem.

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 08 mar 2024, 17:58
autor: GoMeZz391
Mamy kolejną porcję pytań i odpowiedzi, a w nich takie ciekawsze to dopuszczenie pojazdów z końcowej partii produkcji, pod warunkiem spełnienia wymagań dopuszczenia do ruchu.

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 12 mar 2024, 20:37
autor: pasazer_mobilisu
Zmiana terminu na 22.03, a dodatkowo pytania o ilość miejsc siedzących w "podmiejskich", które można w skrócie przestawić tak:

-To może zgodzicie się na 34 miejsca siedzące?
-Nie
-To może chociaż 37? Wtedy złożymy ofertę.
-Ok, niech będzie 37.

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 22 mar 2024, 15:58
autor: pasazer_mobilisu
Zmiana terminu na 28.03

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 22 mar 2024, 20:26
autor: Kojak
Czemu ciągle jest przesuwany termin?

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 22 mar 2024, 21:48
autor: GoMeZz391
Kojak pisze: 22 mar 2024, 20:26 Czemu ciągle jest przesuwany termin?
Z tego co obserwuję, to jest dużo pytań o drobnostki techniczne oraz sposób rozliczenia leasingu - co może stanowić główny problem (finanse).

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 28 mar 2024, 14:51
autor: pasazer_mobilisu
Na krótkie wystartował tylko Autosan, na dwunastki i dwunastki aglo tylko Solaris, wszystkie poza budżetem.

Zadanie nr 1 (25 autobusów 12m)

Budżet: 58 004 852,91 zł
Cena brutto: 66.335.574,03 zł
w tym cena netto: 1.645.000,00 zł/ jedna sztuka
marka: SOLARIS, typ: URBINO 12 Hybrid, nazwa handlowa: Urbino 12 mild hybrid

Zadanie nr 2 (12 autobusów aglo 12m)

Budżet: 27 842 329,40 zł
Cena brutto 31.744.311,34 zł
w tym cena netto: 1.640.000,00 zł/ jedna sztuka
marka: SOLARIS, typ: URBINO 12 Hybrid, nazwa handlowa: Urbino 12 mild hybrid

Zadanie nr 3 (8 autobusów 9m)
Budżet: 14 584 080,09 zł
Cena brutto: 17.772.158,21 zł
w tym cena netto: 1.342.532,00 zł/ jedna sztuka
AUTOSAN, M12LF, SANCITY 9LE, M09LE

źródło:https://mpk-krakow.logintrade.net/zapyt ... d833f.html

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 28 mar 2024, 15:22
autor: mems
pasazer_mobilisu pisze: 28 mar 2024, 14:51 Na krótkie wystartował tylko Autosan, na dwunastki i dwunastki aglo tylko Solaris, wszystkie poza budżetem.

Zadanie nr 1 (25 autobusów 12m)

Budżet: 58 004 852,91 zł
Cena brutto: 66.335.574,03 zł
w tym cena netto: 1.645.000,00 zł/ jedna sztuka
marka: SOLARIS, typ: URBINO 12 Hybrid, nazwa handlowa: Urbino 12 mild hybrid

Zadanie nr 2 (12 autobusów aglo 12m)

Budżet: 27 842 329,40 zł
Cena brutto 31.744.311,34 zł
w tym cena netto: 1.640.000,00 zł/ jedna sztuka
marka: SOLARIS, typ: URBINO 12 Hybrid, nazwa handlowa: Urbino 12 mild hybrid

Zadanie nr 3 (8 autobusów 9m)
Budżet: 14 584 080,09 zł
Cena brutto: 17.772.158,21 zł
w tym cena netto: 1.342.532,00 zł/ jedna sztuka
AUTOSAN, M12LF, SANCITY 9LE, M09LE

źródło:https://mpk-krakow.logintrade.net/zapyt ... d833f.html
Ciekawy jestem tych hybryd aglo. Oby to nie było coś podobnego do SU 12.9 hybrid.

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 28 mar 2024, 15:47
autor: Scania_9640
Szkoda, że MAN ani Mercedes nie wystartowali w przetargu. A hybryda Solarisa to pewnie będzie coś takiego jak kiedyś był na testach PU698

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 28 mar 2024, 15:49
autor: Kaszmir
mems pisze: 28 mar 2024, 15:22Ciekawy jestem tych hybryd aglo. Oby to nie było coś podobnego do SU 12.9 hybrid.
Z ciekawości, czemu nie? Słabo sprawdzają się technicznie?

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 28 mar 2024, 16:07
autor: Scania_9640
Kaszmir pisze: 28 mar 2024, 15:49 Z ciekawości, czemu nie? Słabo sprawdzają się technicznie?
Rozpędzają się dość wolno (wolniej niż inne autobusy), pod górki jeżdżą strasznie wolno (chociaż kilka sztuk chyba poprawili coś z mocą) i zauważyłem że te z PW są mniej awaryjne od tych z PB (obecnie 2 sztuki od kilku miesięcy nie jeżdżą) ale z punktu widzenia pasażera to one są bardzo wygodne, siedzenia według mnie są nawet wygodniejsze niż w MANach.

Re: [OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU] 45 autobusów 25+12+8

: 28 mar 2024, 16:55
autor: mems
Kaszmir pisze: 28 mar 2024, 15:49 Z ciekawości, czemu nie? Słabo sprawdzają się technicznie?
Mój główny problem z nimi jest taki, że pomimo braku tylnych drzwi, jest niewiele więcej siedzeń niż w zwykłym SU12.

Kojarzę, że nie było powiadomienia dźwiękowego, gdy drzwi się zamykają, a niska podłoga z tyłu dziwnie szybko się kończyła. Nietypowe jest w nich też to, że nie ma przycisków do otwierania drzwi ani od wewnątrz, ani od zewnątrz.
Scania_9640 pisze: 28 mar 2024, 16:07 Rozpędzają się dość wolno (wolniej niż inne autobusy), pod górki jeżdżą strasznie wolno (chociaż kilka sztuk chyba poprawili coś z mocą) i zauważyłem że te z PW są mniej awaryjne od tych z PB (obecnie 2 sztuki od kilku miesięcy nie jeżdżą) ale z punktu widzenia pasażera to one są bardzo wygodne, siedzenia według mnie są nawet wygodniejsze niż w MANach.
Siedzenia były naprawdę dobre. Nie kojarzę, żeby pod względem prędkości tak mocno odstawały od reszty.