Strona 1 z 1

24.01.2024

: 24 sty 2024, 11:03
autor: kucyk
Skrócone tramwaje do Krowodrzy G. Zderzenie tramwaju z samochodem na ul. Mackiewicza i Siewnej. Kolejny Lajkonik szybko nie wyjedzie na tory Krakowa:

https://lovekrakow.pl/aktualnosci/zderz ... 54849.html

Re: 24.01.2024

: 24 sty 2024, 11:16
autor: elot360
Zatramwaje już jeżdżą. Widziałem dwa krótkie Urbino IV gen, z czego ten w stronę GN z jakiegoś powodu z Bociana pojechał prosto w stronę Siewnej (mimo sprawdzonej opcji z jazdą po torowisku), a autobus w przeciwną stronę próbował skręcić z KK w lewo w torowisko, nie udało mu się, i pojechał prosto w stronę Siewnej jak 137.

Edit: 11:34 powypadkowy tramwaj przejechał przez Bociana w stronę GN. Tuż za nim HY739 jako PT. Na razie brak liniowych

11:38 jedzie kolumna. Ruch puszczony

11:41 to już w ramach ciekawostki, pojechał chyba ostatni zatramwaj w kierunku GN. Ale tutaj kierowca pojechał już normalnie łącznikiem Bociana - KK

Re: 24.01.2024

: 24 sty 2024, 11:48
autor: elot360
11:44 przez Bociana w stronę Krowodrzy Górki przejechały dwa PT, ale w odwrotnej kolejności, to jest najpierw HY739 a potem powypadkowy RY826

Re: 24.01.2024

: 25 sty 2024, 12:17
autor: elot360
Tego dnia na 537 jeździły co najmniej dwa normalne elektryki, DE609 i DE614. Kojarzy ktoś czy to był pierwszy raz normalnych elektryków na tej linii, od czasu wprowadzenia normalnego taboru w zeszłym roku? (To chyba był wrzesień, dobrze pamiętam?)

Re: 24.01.2024

: 25 sty 2024, 13:07
autor: Kierman
Od niedawna jest zrobiony rozkład na 537 "pod elektryki" tj. są dwie długie przerwy godzinne na ładowanie w ciągu dniówki. Brak regularnego pojawiania się tam taboru elektrycznego wynika zapewne z braku wolnych wozów (nie wszystko jest sprawne) oraz konieczności zostawienia rezerwy na podmiany dla 304.

Re: 24.01.2024

: 25 sty 2024, 15:00
autor: elot360
Dzięki za odpowiedź, to by tłumaczyło czemu w zeszłym tygodniu widziałem Citaro pod ładowarką na DGW :P

Re: 24.01.2024

: 31 sty 2024, 23:03
autor: impuls
kucyk pisze: 24 sty 2024, 11:03 Skrócone tramwaje do Krowodrzy G. Zderzenie tramwaju z samochodem na ul. Mackiewicza i Siewnej. Kolejny Lajkonik szybko nie wyjedzie na tory Krakowa:

https://lovekrakow.pl/aktualnosci/zderz ... 54849.html
Ten RY826 bardzo szybko wrócił do ruchu. Wczoraj go widziałem i ma wymalowany przód ale w systemie TTSS jest od kilku dni. Za to inne Stadlery z Huty stoją wzdłuż S02 całą zimę i nic z nimi nie robią.

Re: 24.01.2024

: 01 lut 2024, 13:40
autor: kucyk
impuls pisze: 31 sty 2024, 23:03 Ten RY826 bardzo szybko wrócił do ruchu. Wczoraj go widziałem i ma wymalowany przód ale w systemie TTSS jest od kilku dni. Za to inne Stadlery z Huty stoją wzdłuż S02 całą zimę i nic z nimi nie robią.
No w Podgórzu szybko przywracają do ruchu wagony (zapewne dlatego, że mają ich mniej niż Huta). Zaś w Hucie mają delikatnie mówiąc "wywalone" na przywracanie uszkodzonych, zepsutych wagonów. :evil:

Z tego co słyszałem w weekend to te Stadlery o których piszesz służą za "magazyn części" dla pojazdów jeżdżących. :lol:

Nawet ten poważnie uszkodzony w maju 2022 roku wagon (bodajże #HY 843 jeśli mnie pamięć nie myli) również szybko na tory Krakowa nie wyjedzie - też jest "skarbnicą części". :twisted: