13.04.2024
: 13 kwie 2024, 0:46
Pierwszy kurs "62" z centrum w kier. Ruczaju zapełnienie 95-100% (EU8N). Tydzień temu było podobnie.
Może czas na to, aby część brygad linii "62" przejęły Stadlery. Jest problem, że część brygad nocnych dość wcześnie zwłaszcza w weekendy podmienia brygady całodzienne w godzinach wieczornych. W niedziele już po 18 wchodzą nocki na "52" , a gdy skumuluje się wysyp z pociągu jest ciepło od Teatru Słowackiego. Wagony EU8N czy NGT6, gdy spada częstotliwość w piątek też nie wyrabiają na "52", bo dużo pociągów właśnie o tej porze dociera. W weekendy ostatni kurs z Teatru Słowackiego jest 23:18 a później 42 minuty przerwy. W porze gdy wiele ludzi wraca z imprez. Może sprawę trzeba zbadać i zgłosić.Kaszmir pisze: 13 kwie 2024, 0:46 Pierwszy kurs "62" z centrum w kier. Ruczaju zapełnienie 95-100% (EU8N). Tydzień temu było podobnie.
Rezerwa w postaci Autosana była (jest) z myślą o obsłudze linii MIDI. W rzeczywistości, gdy w weekendy są trzy wozy AR na mieście, zaś w tygodniu nie ma nic "lepszego" w okolicy, zwiedza on różne linie. Moim zdaniem dobrze, że jest, bo są trasy, gdzie rzeczywiście 12m nie może wjechać, a to, iż czasem trafi na kurs na obleganej linii - to zawsze będzie lepsze niż kurs nie wykonany. Zysk operator może mieć z tego, że kurs nie będzie stracony, wszakże w mieście MPK ma taką samą stawkę niezależnie od typu pojazdu.Kolec pisze: 13 kwie 2024, 22:16 EU8N jednak są troszkę za małe na nocki ,a co za tym idzie na łączenia nie tak dawno temu w 18 było przytulnie w takim pojeździe o 23.
Do tego pomysł puszczania Autosana na rezerwę też nie należy do "przyjemnych doznań". Swoją drogą ile operator zyskuje na tego typu taborze na rezerwie?