Niestety ZTP taka sytuacja jest na rękę bo nie muszą się wysilać nad argumentami. Mówiąc krótko argumenty im same do nich przychodzą a może raczej.... przyjeżdżają do miasta....
Mistrzejowice
- Zorza Polarna
- Znawca
- Posty: 159
- Rejestracja: 30 lis 2022, 2:13
- Lokalizacja: Kobierzyn
Re: Mistrzejowice
Kobierzyn im my <3
Re: Mistrzejowice
Wpuszczanie "105" w korki na Powstańców to duży błąd. Linia ta ma służyć mieszkańcom Prądnika do szybkiego i punktualnego dotarcia do centrum. A tak, nie dość że jej rozkład będzie mniej punktualny, to jeszcze będzie więcej pasażerów z os. Piastów i okolic.
-
- Pomiarowiec
- Posty: 286
- Rejestracja: 17 lut 2020, 20:08
Re: Mistrzejowice
Gmina Michałowice podała informację, że linia "105" na Piastów dotrze tam z co drugim kursem
https://www.facebook.com/photo?fbid=904 ... cale=pl_PL
https://www.facebook.com/photo?fbid=904 ... cale=pl_PL
Re: Mistrzejowice
To może lepiej wydłużyć "405" do Os. Piastów, a powrót zrobić pod numerem "105"?
Re: Mistrzejowice
Ponoć na Piastów lubi się korkować. "105" obecnie jest dość punktualna, więc wydłużenie co drugiego kursu sprawi, że co drugi kurs będzie punktualny, a co drugi szlag trafi, co spowoduje nagminne przestawianie brygad. Moim zdaniem lepiej było "105" zostawić na obecnej trasie i zmniejszyć częstotliwość, a w zamian na Piastów dwukierunkowo puścić "405".
Re: Mistrzejowice
Jak tak bardzo chcą, to lepiej uruchomić jakies np. 195 (w takcie ze 193) na trasie os. Piastów - Powstańców - Rondo Barei - Dobrego Pasterza - Górka Narodowa Py plus Ry.
GN ma lepszy dojazd do 139 i 132, Ronda Barei.
105 zostawić w spokoju.
GN ma lepszy dojazd do 139 i 132, Ronda Barei.
105 zostawić w spokoju.
Re: Mistrzejowice
"105" co drugim kursem, czyli co 30-40 minut...?
Re: Mistrzejowice
I jeszcze pewnie będzie jeździć w parze ze 193, bo nie pomyślą a jakimkolwiek synchro, bo po co się męczyć z jakimkolwiek odstępem, skoro mają różną f
Re: Mistrzejowice
Potrzeba postawienia jak najszybciej przystanku (felg) na wysokości skrzyżowania 29. XI x Powstańców dla linii 193, tak by umożliwić przesiadki na 503, 537?, 307?. Wtedy 105 do Piastów co 30 min w synchronizacji z 193 jeszcze się moim zdaniem obroni. W przeciwnym razie ja tego nie widzę.
-
- Ekspert
- Posty: 976
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Mistrzejowice
Dramat. Nie wiem, po co robi się niektóre zmiany, ale mam wrażenie że celem jest udział aut w modal split już nie na ponad 50%, a np. na ponad 70%...
(1) Prądnik Czerwony miał całkiem sensowną, mocną linię do centrum (105, z f10). Całkiem mocne f, wszystkie kursy z jednego miejsca itd.
(2) Następnie pocięto 105, ale wprowadzono 199. Niby lepiej, bo więcej kursów, ale linie w dwa kierunku, łapiące różne opóźnienia. Ok, można to oceniać i pozytywnie, i negatywnie, powiedziałbym, że coś za coś.
(3) Wydłużenie 105 do Piastów - spoko. Tyle, że wydłużenie jedynie co drugim kursem oznacza stworzenie w praktyce de facto dwóch linii z... f30/40 Przecież to nie ma szans jeździć w szczycie w rozkładowym takcie 15/20. Korki na Piasta Kołodzieja, korki na Powstańców - no nie ma szans.
Efekt będzie taki, że na Prądniku była linia do centrum do ok. 10 minut, a teraz realnie będą jakby dwie linie, co 30-40 minut każda... Można było wyjść na autobus de facto bez sprawdzania rozkładu jazdy, teraz nawet wychodząc na określony kurs szansa, że przyjedzie, może być mizerna.
Co dalej? Pocięcie 132, 139, 199 na dwie kolejne linie, każda z f30/40? Przecież to, co potencjalnie chcą zrobić z 105, to chyba największe memy z tego forum
Na Piastów natomiast nie wiem, co by to miało dać? Że ludzie mają chodzić na linię widmo z f30/40?
(1) Prądnik Czerwony miał całkiem sensowną, mocną linię do centrum (105, z f10). Całkiem mocne f, wszystkie kursy z jednego miejsca itd.
(2) Następnie pocięto 105, ale wprowadzono 199. Niby lepiej, bo więcej kursów, ale linie w dwa kierunku, łapiące różne opóźnienia. Ok, można to oceniać i pozytywnie, i negatywnie, powiedziałbym, że coś za coś.
(3) Wydłużenie 105 do Piastów - spoko. Tyle, że wydłużenie jedynie co drugim kursem oznacza stworzenie w praktyce de facto dwóch linii z... f30/40 Przecież to nie ma szans jeździć w szczycie w rozkładowym takcie 15/20. Korki na Piasta Kołodzieja, korki na Powstańców - no nie ma szans.
Efekt będzie taki, że na Prądniku była linia do centrum do ok. 10 minut, a teraz realnie będą jakby dwie linie, co 30-40 minut każda... Można było wyjść na autobus de facto bez sprawdzania rozkładu jazdy, teraz nawet wychodząc na określony kurs szansa, że przyjedzie, może być mizerna.
Co dalej? Pocięcie 132, 139, 199 na dwie kolejne linie, każda z f30/40? Przecież to, co potencjalnie chcą zrobić z 105, to chyba największe memy z tego forum
Na Piastów natomiast nie wiem, co by to miało dać? Że ludzie mają chodzić na linię widmo z f30/40?
Re: Mistrzejowice
Ludzie liczą, że dostaną całe 105 a nie jego szczątki.kot_feliks pisze: ↑04 lut 2024, 12:20 Na Piastów natomiast nie wiem, co by to miało dać? Że ludzie mają chodzić na linię widmo z f30/40?
Re: Mistrzejowice
Szkoda, że nie ma możliwości, by 105 pojechała przez Reduta i dalej Bohomolca, Jancarza do Os. Piastów.
Re: Mistrzejowice
Te hece ze "105" to pokłosie generalnej polityki dotyczącej komunikacji w naszym mieście. Czyli jak jednym rzutem obskoczyć trzy lub cztery cele... W normalnych okolicznościach "105" pozostałoby niezależnym bytem, a obsługę os. Piastów realizowano by osobno. A u nas oczywiście zawsze trzeba przyoszczędzić na KM kosztem pasażerów i coraz częściej jest tak, że linia ma być w teorii dla wszystkich a w praktyce jest w sumie dla nikogo...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości