Strona 1 z 1

12.06.2024

: 12 cze 2024, 7:03
autor: lukaszpdg
Na 3-10 jest Pesa RG906.

EDIT: Z tego co widać w systemie jest kilka na tej linii

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 7:31
autor: michal49944
lukaszpdg pisze: 12 cze 2024, 7:03 Na 3-10 jest Pesa RG906.

EDIT: Z tego co widać w systemie jest kilka na tej linii
Z kolej na 50 same NGT8/Lajkoniki.

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 7:38
autor: yosujiro
Cóż, było w ostatnich dniach widać, że trasa 50 wielu osobom przestała odpowiadać i przesiedli się na 3.

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 7:39
autor: kucyk
Na "79" ponownie wróciły EU8N. Zapewne wysłali Pesy na "3" aby nie obciążać rozjazdów i łuków przy Starowiślnej i Dietla. :D

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 8:16
autor: lolek-12
8:05 Awaria DN024 około 20 m przed przystankiem Wierzyńskiego w kierunku Bronowic. Korek na Balickiej od granicy miasta.

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 8:43
autor: Kowalik
Nie na czemu się dziwić. Sporo pasażerów z Piasków czy Kozłówki przesiada się na Kablu. Marna częstotliwość 24 robi swoje. A przy opóźnieniach 50 na trasie to nawet dodatkowe 10 minut podróży do Teatru Słowackiego.

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 10:36
autor: Bayer2003
Kowalik pisze: 12 cze 2024, 8:43 Nie na czemu się dziwić. Sporo pasażerów z Piasków czy Kozłówki przesiada się na Kablu. Marna częstotliwość 24 robi swoje. A przy opóźnieniach 50 na trasie to nawet dodatkowe 10 minut podróży do Teatru Słowackiego.
Mimo tego lepiej dla pasażerów byłoby, gdyby "24" dostała w pełni ponad 40-metrowy tabor, a nie "3" na niektóre brygady. Zdjęcie STL z "79" to niestety również decyzja przeciwko pasażerom.

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 10:51
autor: Scania_9640
Bayer2003 pisze: 12 cze 2024, 10:36 Mimo tego lepiej dla pasażerów byłoby, gdyby "24" dostała w pełni ponad 40-metrowy tabor, a nie "3" na niektóre brygady. Zdjęcie STL z "79" to niestety również decyzja przeciwko pasażerom.
Na 79 Stadlery są niepotrzebne, spokojnie tam wystarcza tabor 26 metrowy, może dali na 1 dzień z powodu liczenia

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 11:24
autor: Kaszmir
Też uważam, że na "79" Stadlery to nadpodaż. Na "5" są przeciążenia, tu przydałby się dłuższy tabor lecz wiadomo, nie ma takich dwukierunkowców. Za to "79", kończące na Wieczystej, zbiera mniejsze zapełnienia.

Jasne, na co dzień masa ludzi korzysta z Tunelu, jednak wielu z nich teraz po prostu idzie w zamian na Pawią ("3", "50") albo na Dw. Gł. Wschód (autobusy do Huty). Dobra decyzja ze skierowaniem PES na "3".

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 11:52
autor: elot360
Kaszmir pisze: 12 cze 2024, 11:24 Na "5" są przeciążenia, tu przydałby się dłuższy tabor lecz wiadomo, nie ma takich dwukierunkowców
Tyle że dwukierunkowce nie są już potrzebne na tej linii, co jest zresztą udowadniane poprzez podmiany dwukierunków na jednokierunki w awaryjnych sytuacjach. Jeśli jest taki problem z przepustowością przejazdu przez teren zajezdni to można by co drugą lub trzecią brygadę obsadzić czymś większym, ale to wciąż powinno być odczuwalne dla pasażerów

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 17:21
autor: Dr2
"5" można zawracać tak samo jak tramwaje "4" - byłaby też ciągłość połączenia tramwajowego wzdłuż Ujastku.

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 18:24
autor: kucyk
Dzisiaj przejeżdżając przez budowę przyszłego węzła drogowego "Grębałów" natknąłem się na warszawską "Parówę" #503 jadącą przez przystanek "GUP" w kierunku Kocmyrzowskiej. ;)

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 18:49
autor: elot360
RF324 jako Nauka Jazdy przejechał przez przystanek Dworzec Towarowy w stronę Krowodrzy Górki

Re: 12.06.2024

: 12 cze 2024, 21:16
autor: kucyk
Podsumowanie dzisiejszego dnia odnośnie Krakowiaków na "3":
Od dzisiaj natomiast do obsługi linii 3 kierowane są wozy PESA 2014N. Trafiły one na tę linię z pięćdziesiątki, którą obecnie w całości obsługują pojazdy 32-metrowe. Dziś na trójce kursowały następujące wagony: RG906, RG907, RG912, RG914 i HG918. W tym przypadku wygląda na to, że sytuacja ta potrwa co najmniej do przywrócenia ruchu tramwajów w ciągu alei Powstania Warszawskiego. Najdłuższe krakowskie tramwaje nie mieściły się bowiem na tarczy Ronda Grzegórzeckiego podczas skrętu w prawo z ulicy Grzegórzeckiej w Kotlarską. Jednocześnie, podczas obecnych objazdów, linia numer 3 zyskała dodatkowych pasażerów, między innymi kosztem linii 50. Tak więc większy tabor zdecydowanie się na niej przyda
Źródłó:
https://psmkms.krakow.pl/16-aktualnosci ... na-linie-3