12.06.2024
: 12 cze 2024, 7:03
Na 3-10 jest Pesa RG906.
EDIT: Z tego co widać w systemie jest kilka na tej linii
EDIT: Z tego co widać w systemie jest kilka na tej linii
Z kolej na 50 same NGT8/Lajkoniki.lukaszpdg pisze: 12 cze 2024, 7:03 Na 3-10 jest Pesa RG906.
EDIT: Z tego co widać w systemie jest kilka na tej linii
Mimo tego lepiej dla pasażerów byłoby, gdyby "24" dostała w pełni ponad 40-metrowy tabor, a nie "3" na niektóre brygady. Zdjęcie STL z "79" to niestety również decyzja przeciwko pasażerom.Kowalik pisze: 12 cze 2024, 8:43 Nie na czemu się dziwić. Sporo pasażerów z Piasków czy Kozłówki przesiada się na Kablu. Marna częstotliwość 24 robi swoje. A przy opóźnieniach 50 na trasie to nawet dodatkowe 10 minut podróży do Teatru Słowackiego.
Na 79 Stadlery są niepotrzebne, spokojnie tam wystarcza tabor 26 metrowy, może dali na 1 dzień z powodu liczeniaBayer2003 pisze: 12 cze 2024, 10:36 Mimo tego lepiej dla pasażerów byłoby, gdyby "24" dostała w pełni ponad 40-metrowy tabor, a nie "3" na niektóre brygady. Zdjęcie STL z "79" to niestety również decyzja przeciwko pasażerom.
Tyle że dwukierunkowce nie są już potrzebne na tej linii, co jest zresztą udowadniane poprzez podmiany dwukierunków na jednokierunki w awaryjnych sytuacjach. Jeśli jest taki problem z przepustowością przejazdu przez teren zajezdni to można by co drugą lub trzecią brygadę obsadzić czymś większym, ale to wciąż powinno być odczuwalne dla pasażerówKaszmir pisze: 12 cze 2024, 11:24 Na "5" są przeciążenia, tu przydałby się dłuższy tabor lecz wiadomo, nie ma takich dwukierunkowców
Źródłó:Od dzisiaj natomiast do obsługi linii 3 kierowane są wozy PESA 2014N. Trafiły one na tę linię z pięćdziesiątki, którą obecnie w całości obsługują pojazdy 32-metrowe. Dziś na trójce kursowały następujące wagony: RG906, RG907, RG912, RG914 i HG918. W tym przypadku wygląda na to, że sytuacja ta potrwa co najmniej do przywrócenia ruchu tramwajów w ciągu alei Powstania Warszawskiego. Najdłuższe krakowskie tramwaje nie mieściły się bowiem na tarczy Ronda Grzegórzeckiego podczas skrętu w prawo z ulicy Grzegórzeckiej w Kotlarską. Jednocześnie, podczas obecnych objazdów, linia numer 3 zyskała dodatkowych pasażerów, między innymi kosztem linii 50. Tak więc większy tabor zdecydowanie się na niej przyda