12.06.2024

- Codzienne aktualności z Aglomeracji Krakowskiej
lukaszpdg
Pomiarowiec
Posty: 839
Rejestracja: 18 lut 2020, 0:07
Lokalizacja: Kraków

12.06.2024

Post autor: lukaszpdg » 12 cze 2024, 7:03

Na 3-10 jest Pesa RG906.

EDIT: Z tego co widać w systemie jest kilka na tej linii

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 673
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: 12.06.2024

Post autor: michal49944 » 12 cze 2024, 7:31

lukaszpdg pisze: 12 cze 2024, 7:03 Na 3-10 jest Pesa RG906.

EDIT: Z tego co widać w systemie jest kilka na tej linii
Z kolej na 50 same NGT8/Lajkoniki.

Awatar użytkownika
yosujiro
Ekspert
Posty: 1648
Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54

Re: 12.06.2024

Post autor: yosujiro » 12 cze 2024, 7:38

Cóż, było w ostatnich dniach widać, że trasa 50 wielu osobom przestała odpowiadać i przesiedli się na 3.

kucyk
Ekspert
Posty: 2406
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: 12.06.2024

Post autor: kucyk » 12 cze 2024, 7:39

Na "79" ponownie wróciły EU8N. Zapewne wysłali Pesy na "3" aby nie obciążać rozjazdów i łuków przy Starowiślnej i Dietla. :D

lolek-12
Ekspert
Posty: 520
Rejestracja: 18 lut 2020, 20:55
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

Re: 12.06.2024

Post autor: lolek-12 » 12 cze 2024, 8:16

8:05 Awaria DN024 około 20 m przed przystankiem Wierzyńskiego w kierunku Bronowic. Korek na Balickiej od granicy miasta.

Awatar użytkownika
Kowalik
Ekspert
Posty: 534
Rejestracja: 08 lut 2022, 14:38

Re: 12.06.2024

Post autor: Kowalik » 12 cze 2024, 8:43

Nie na czemu się dziwić. Sporo pasażerów z Piasków czy Kozłówki przesiada się na Kablu. Marna częstotliwość 24 robi swoje. A przy opóźnieniach 50 na trasie to nawet dodatkowe 10 minut podróży do Teatru Słowackiego.

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 1882
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: 12.06.2024

Post autor: Bayer2003 » 12 cze 2024, 10:36

Kowalik pisze: 12 cze 2024, 8:43 Nie na czemu się dziwić. Sporo pasażerów z Piasków czy Kozłówki przesiada się na Kablu. Marna częstotliwość 24 robi swoje. A przy opóźnieniach 50 na trasie to nawet dodatkowe 10 minut podróży do Teatru Słowackiego.
Mimo tego lepiej dla pasażerów byłoby, gdyby "24" dostała w pełni ponad 40-metrowy tabor, a nie "3" na niektóre brygady. Zdjęcie STL z "79" to niestety również decyzja przeciwko pasażerom.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie

Scania_9640
Ekspert
Posty: 2055
Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
Lokalizacja: Balice

Re: 12.06.2024

Post autor: Scania_9640 » 12 cze 2024, 10:51

Bayer2003 pisze: 12 cze 2024, 10:36 Mimo tego lepiej dla pasażerów byłoby, gdyby "24" dostała w pełni ponad 40-metrowy tabor, a nie "3" na niektóre brygady. Zdjęcie STL z "79" to niestety również decyzja przeciwko pasażerom.
Na 79 Stadlery są niepotrzebne, spokojnie tam wystarcza tabor 26 metrowy, może dali na 1 dzień z powodu liczenia

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 6840
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 12.06.2024

Post autor: Kaszmir » 12 cze 2024, 11:24

Też uważam, że na "79" Stadlery to nadpodaż. Na "5" są przeciążenia, tu przydałby się dłuższy tabor lecz wiadomo, nie ma takich dwukierunkowców. Za to "79", kończące na Wieczystej, zbiera mniejsze zapełnienia.

Jasne, na co dzień masa ludzi korzysta z Tunelu, jednak wielu z nich teraz po prostu idzie w zamian na Pawią ("3", "50") albo na Dw. Gł. Wschód (autobusy do Huty). Dobra decyzja ze skierowaniem PES na "3".

Awatar użytkownika
elot360
Specjalista
Posty: 390
Rejestracja: 09 sie 2022, 8:21
Lokalizacja: Bytom

Re: 12.06.2024

Post autor: elot360 » 12 cze 2024, 11:52

Kaszmir pisze: 12 cze 2024, 11:24 Na "5" są przeciążenia, tu przydałby się dłuższy tabor lecz wiadomo, nie ma takich dwukierunkowców
Tyle że dwukierunkowce nie są już potrzebne na tej linii, co jest zresztą udowadniane poprzez podmiany dwukierunków na jednokierunki w awaryjnych sytuacjach. Jeśli jest taki problem z przepustowością przejazdu przez teren zajezdni to można by co drugą lub trzecią brygadę obsadzić czymś większym, ale to wciąż powinno być odczuwalne dla pasażerów

Dr2
Specjalista
Posty: 441
Rejestracja: 01 maja 2021, 18:15

Re: 12.06.2024

Post autor: Dr2 » 12 cze 2024, 17:21

"5" można zawracać tak samo jak tramwaje "4" - byłaby też ciągłość połączenia tramwajowego wzdłuż Ujastku.

kucyk
Ekspert
Posty: 2406
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: 12.06.2024

Post autor: kucyk » 12 cze 2024, 18:24

Dzisiaj przejeżdżając przez budowę przyszłego węzła drogowego "Grębałów" natknąłem się na warszawską "Parówę" #503 jadącą przez przystanek "GUP" w kierunku Kocmyrzowskiej. ;)

Awatar użytkownika
elot360
Specjalista
Posty: 390
Rejestracja: 09 sie 2022, 8:21
Lokalizacja: Bytom

Re: 12.06.2024

Post autor: elot360 » 12 cze 2024, 18:49

RF324 jako Nauka Jazdy przejechał przez przystanek Dworzec Towarowy w stronę Krowodrzy Górki

kucyk
Ekspert
Posty: 2406
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: 12.06.2024

Post autor: kucyk » 12 cze 2024, 21:16

Podsumowanie dzisiejszego dnia odnośnie Krakowiaków na "3":
Od dzisiaj natomiast do obsługi linii 3 kierowane są wozy PESA 2014N. Trafiły one na tę linię z pięćdziesiątki, którą obecnie w całości obsługują pojazdy 32-metrowe. Dziś na trójce kursowały następujące wagony: RG906, RG907, RG912, RG914 i HG918. W tym przypadku wygląda na to, że sytuacja ta potrwa co najmniej do przywrócenia ruchu tramwajów w ciągu alei Powstania Warszawskiego. Najdłuższe krakowskie tramwaje nie mieściły się bowiem na tarczy Ronda Grzegórzeckiego podczas skrętu w prawo z ulicy Grzegórzeckiej w Kotlarską. Jednocześnie, podczas obecnych objazdów, linia numer 3 zyskała dodatkowych pasażerów, między innymi kosztem linii 50. Tak więc większy tabor zdecydowanie się na niej przyda
Źródłó:
https://psmkms.krakow.pl/16-aktualnosci ... na-linie-3

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] i 3 gości