07.10.2024 (pożar #BH417)
Re: 07.10.2024
Spłonął BH417. Korki w okolicy ogromne.
Edit: Autobusy jadące al. 29 listopada w stronę centrum kierowane przez Pilotów.
Edit: Autobusy jadące al. 29 listopada w stronę centrum kierowane przez Pilotów.
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 672
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: 07.10.2024
HL401 jako TR na 17-04.
-
- Pasażer
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 sty 2024, 20:14
Re: 07.10.2024
Dziś na 112-04 elektryk DN067. Próbował podłączać się na Os. Podwawelskim, i ładowarka jest kompatybilna. Może będą jakieś plany żeby linia była elektryczna?
Re: 07.10.2024
Podobno tylko i wyłącznie dziś.
Re: 07.10.2024 (pożar #BH417)
To jest hybryda z tej ostatniej serii dostarczonej do Krakowa w budzie jeszcze z Urbino III gen?suchy pisze: 07 paź 2024, 15:09 Pożar hybrydy na 139 przy Biskupa Prandoty:
https://www.facebook.com/share/9sgNQXXh64C6AsQ1
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1566
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: 07.10.2024 (pożar #BH417)
Taktomek_m pisze: 08 paź 2024, 13:18
To jest hybryda z tej ostatniej serii dostarczonej do Krakowa w budzie jeszcze z Urbino III gen?
Nie karmić troli 

Re: 07.10.2024
Kto wie. Nie wiadomo jaki los spotka 124 po uruchomieniu tramwaju do Mistrzejowickierowca_200 pisze: 07 paź 2024, 17:07 Dziś na 112-04 elektryk DN067. Próbował podłączać się na Os. Podwawelskim, i ładowarka jest kompatybilna. Może będą jakieś plany żeby linia była elektryczna?
Re: 07.10.2024
Najlepiej byłoby go wydłużyć do os. KURDWANÓW, podobnie jak dawniej jeździł. Ale to już temat na inny wątek.Kierman pisze: 08 paź 2024, 16:00 Kto wie. Nie wiadomo jaki los spotka 124 po uruchomieniu tramwaju do Mistrzejowic
Jeśli na 112 był elektryk to może sprawdzają jak to wygląda w praktyce elektryk na tej linii. Przecież niebawem wszystko na Woli ma być elektryczne a na Płaszowie wodorowe.
-
- Znawca
- Posty: 167
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: 07.10.2024 (pożar #BH417)
Na 112 już bywały elektryki na szczytówkach jak dobrze pamiętam. Nawet jeśli się mylę to mimo wszystko szczyt na 112 na jednym ładowaniu powinny obrócić.
Ex kierowca MPK, PW.
Aktualnie: Kierowca KMŁ / o. Tarnów.
Aktualnie: Kierowca KMŁ / o. Tarnów.
Re: 07.10.2024 (pożar #BH417)
To na pewno. 4 kółka to jakieś 100 km do zrobieniaJustforfun pisze: 09 paź 2024, 4:18 Na 112 już bywały elektryki na szczytówkach jak dobrze pamiętam. Nawet jeśli się mylę to mimo wszystko szczyt na 112 na jednym ładowaniu powinny obrócić.
Re: 07.10.2024 (pożar #BH417)
Tak się zastanawiam, technologia idzie do przodu. Czy nie ma już dostępnych trudnopalnych materiałów, które by producenci mogli wykorzystać w wyposażeniu pojazdów, typu tworzywa sztuczne czy tapicerka? Jak gdzieś jest pożar autobusu czy tramwaju, to hajcuje się niemiłosiernie jak pochodnia. Rozumiem różne płyny eksploatacyjne jak oleje czy paliwo, no ale w pojazdach jest bardzo dużo plastiku, który raczej trudnopalny nie jest. Co widać na nagraniu.suchy pisze: 07 paź 2024, 15:09 Pożar hybrydy na 139 przy Biskupa Prandoty:
https://www.facebook.com/share/9sgNQXXh64C6AsQ1
Re: 07.10.2024 (pożar #BH417)
Może i są. Ale odpowiedź jest bardzo prosta. Jak chcesz wygrać przetarg i rywalizować z lepszymi dostawcami, to rywalizujesz ceną, ergo tańszymi i gorszymi materiałami (przykład Autosana). Może i mógłbyś stworzyć taki pojazd, który na wypadek pożaru hajcuje się tylko trochę. Ale nigdy nie wygrasz przetargu, bo zawsze taki "Autosan" wyskoczy Ci ze swoim tańszym pojazdem z badziewnych materiałów i wygra go.tomek_m pisze: 09 paź 2024, 15:40 Tak się zastanawiam, technologia idzie do przodu. Czy nie ma już dostępnych trudnopalnych materiałów, które by producenci mogli wykorzystać w wyposażeniu pojazdów, typu tworzywa sztuczne czy tapicerka? Jak gdzieś jest pożar autobusu czy tramwaju, to hajcuje się niemiłosiernie jak pochodnia. Rozumiem różne płyny eksploatacyjne jak oleje czy paliwo, no ale w pojazdach jest bardzo dużo plastiku, który raczej trudnopalny nie jest. Co widać na nagraniu.
Re: 07.10.2024 (pożar #BH417)
Zapewne w przetargu dałoby się określić materiały z jakich ma być wykonany autobus i wykluczyć te łatwopalne, przez co tańsi producenci nie spełniliby wymogów. Pytanie czy opłaca się to przewoźnikowi - mały odsetek autobusów spłonie, a różnica w cenie będzie znacząca.Kierman pisze: 09 paź 2024, 18:50 Może i są. Ale odpowiedź jest bardzo prosta. Jak chcesz wygrać przetarg i rywalizować z lepszymi dostawcami, to rywalizujesz ceną, ergo tańszymi i gorszymi materiałami (przykład Autosana). Może i mógłbyś stworzyć taki pojazd, który na wypadek pożaru hajcuje się tylko trochę. Ale nigdy nie wygrasz przetargu, bo zawsze taki "Autosan" wyskoczy Ci ze swoim tańszym pojazdem z badziewnych materiałów i wygra go.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość