https://transinfo.pl/infobus/czarne-chm ... h40WaUg4vwPolski producent autobusów elektrycznych, ARP E-Vehicles z Bydgoszczy, stoi w obliczu dogłębnej restrukturyzacji, a nawet likwidacji. W wyniku trudnej sytuacji i braku wygranych przetargów, firma zwolniła kolejnych pracowników, a produkcja została wstrzymana. Pracownicy nie otrzymali wynagrodzeń od listopada. Od 13 grudnia firmą rządzi doradca restrukturyzacyjny - Alicja Hnatkowska.(...)
W ciągu trzech ostatnich lat ARP E-Vehicles wyprodukowała ponad 20 autobusów elektrycznych. W 2022 roku zarejestrowano w Polsce 3 autobusy tej marki, a w 2023 roku – 7 kolejnych. Do listopada 2024 łącznie 10 szt. Pojazdy te trafiły do różnych przedsiębiorstw, miast i gmin, w tym najważniejsze kontrakty to: MPK Sieradz - sześć e-busów ARP PIlea 10 E MPK Zielona Góra: dostarczono pięć 10-metrowych autobusów elektrycznych Pilea 10. Mrągowo: dwa elektryczne pojazdy Pilea 8,6 Malczyce: dwa elektrobusy o długości 8,6 m, każdy z 65 miejscami siedzącymi i zasięgiem do 200 km na jednym ładowaniu. Powiat Myszkowski: trzy autobusy elektryczne Pilea 8,6
ARP E-Vehicles
ARP E-Vehicles
Wątku jeszcze nie mieli, a niedługo może nie być potrzebny. Choć jak dla mnie i tak wytrzymali na rynku przynajmniej 2x dłużej niż się spodziewałem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość