Strona 1 z 1
28.02.2025
: 28 lut 2025, 6:29
autor: Piotr246
ZTP nie dostrzega problemu tłoku w godzinach gdy nie pracuje. Kurs linii 163 o 4:59 ze Szpitala Rydygiera -13 na końcu trasy. Opóźnienie narasta od pierwszych przystanków.

Re: 28.02.2025
: 28 lut 2025, 6:47
autor: tomta1
#RF308 jako tramwaj rezerwowy zamiast jednej z trójskładowych brygad „52” (52-18)
Re: 28.02.2025
: 28 lut 2025, 7:01
autor: michal49944
A zamiast kolejnego uffoka RP633 na 52-14.

Re: 28.02.2025
: 28 lut 2025, 16:35
autor: brovar
michal49944 pisze: 28 lut 2025, 7:01
A zamiast kolejnego uffoka RP633 na 52-14.
Jeszcze była rezerwa #HL432 przed godz 9 za uffok "52-03"
Re: 28.02.2025
: 28 lut 2025, 19:53
autor: boms
Piotr246 pisze: 28 lut 2025, 6:29
ZTP nie dostrzega problemu tłoku w godzinach gdy nie pracuje. Kurs linii 163 o 4:59 ze Szpitala Rydygiera -13 na końcu trasy. Opóźnienie narasta od pierwszych przystanków.
Na tym kursie od dawna są dzikie tłumy przez pracowników jadących na magazyny przy Półłanki. Miesiąc temu dołożyli jeszcze jeden kurs ze Szpitala Rydygiera o 4:39. Także z problemu zdają sobie sprawę, ale widać dodatkowy kurs nie rozwiązał problemu.
Re: 28.02.2025
: 28 lut 2025, 21:24
autor: Piotr246
Kurs ten przyjeżdża na Półłanki rozkładowo o 5:25.
Inna linia z Huty czyli 123, przyjeżdża o 5:35, a wcześniej o 4:54. Czyli w czasie największych napełnień jest 20 minutowa przerwa od kursu, który przyjeżdża o 5:05.
Re: 28.02.2025
: 28 lut 2025, 21:40
autor: Cyjan
Tak z ciekawości - ktoś kojarzy skąd ci ludzie jadą? Z Bieńczyc, Starej Huty, Klasztornej?
Re: 28.02.2025
: 01 mar 2025, 10:08
autor: stefan
Chyba z całej huty po trochu. Akurat jeżdżę na 5 do pracy i mijam czasem te 123/163 na Bulwarowej i tam już jest full siedzących i sporo stojących osób.
Re: 28.02.2025
: 01 mar 2025, 12:32
autor: Piotr246
Kurs o 4:39 niewiele pomógł, bo nikt nie będzie jechał do pracy 20 minut wcześniej i stał pod bramą.
19 lutego było -11 przed końcem trasy, więc to już jest standardem.
Brygada 163/06 wyjeżdża na Miejskie Centrum Opieki i zaczyna od 5:51, więc można dodać jeszcze kurs o 4:49 ze Szpitala Rydygiera.
Plus dodać kurs 123 o 4:45 z Mistrzejowic (Na Hipokratesa będzie o 4:56 więc będzie takt 10+5+5+10.
Odjazdy z Hipokratesa obecnie 4:31,41 następnie 5:01,11 itd.
Propozycja to 4:31,41,51,56 i powinno być lepiej.
Re: 28.02.2025
: 01 mar 2025, 13:22
autor: Piotr246
Dodatkowo brygada 143/05 zaczyna od kursu 6:10 z Podgórza SKA i można dodać łączenie. Dodając jakiś kurs pomiędzy 5 a 5:10 ze Szpitala Rydygiera, następnie przejazd z MCO na Podgórze SKA.
Re: 28.02.2025
: 01 mar 2025, 14:40
autor: tomek_m
Co to za aplikacja?
Re: 28.02.2025
: 01 mar 2025, 14:49
autor: Piotr246
Re: 28.02.2025
: 01 mar 2025, 22:52
autor: anonim_048
Piotr246 pisze: 01 mar 2025, 13:22
Dodatkowo brygada 143/05 zaczyna od kursu 6:10 z Podgórza SKA i można dodać łączenie. Dodając jakiś kurs pomiędzy 5 a 5:10 ze Szpitala Rydygiera, następnie przejazd z MCO na Podgórze SKA.
No i wszystko fajnie, dopóki nie weźmiemy pod uwagę tego, że na 143 musi być pojazd 12 metrowy, a na 163 18 metrowy. Pomijam fakt obsługi przez dwie różne zajezdnie, bo docelowo i tak Mobilis będzie miał jedną bazę, niemniej jednak pierwszy powód jest nie do przeskoczenia.