Strona 1 z 1

28.02.2025

: 28 lut 2025, 6:29
autor: Piotr246
ZTP nie dostrzega problemu tłoku w godzinach gdy nie pracuje. Kurs linii 163 o 4:59 ze Szpitala Rydygiera -13 na końcu trasy. Opóźnienie narasta od pierwszych przystanków.

:oops:

Re: 28.02.2025

: 28 lut 2025, 6:47
autor: tomta1
#RF308 jako tramwaj rezerwowy zamiast jednej z trójskładowych brygad „52” (52-18)

Re: 28.02.2025

: 28 lut 2025, 7:01
autor: michal49944
A zamiast kolejnego uffoka RP633 na 52-14. :D

Re: 28.02.2025

: 28 lut 2025, 16:35
autor: brovar
michal49944 pisze: 28 lut 2025, 7:01 A zamiast kolejnego uffoka RP633 na 52-14. :D
Jeszcze była rezerwa #HL432 przed godz 9 za uffok "52-03"

Re: 28.02.2025

: 28 lut 2025, 19:53
autor: boms
Piotr246 pisze: 28 lut 2025, 6:29 ZTP nie dostrzega problemu tłoku w godzinach gdy nie pracuje. Kurs linii 163 o 4:59 ze Szpitala Rydygiera -13 na końcu trasy. Opóźnienie narasta od pierwszych przystanków.

:oops:
Na tym kursie od dawna są dzikie tłumy przez pracowników jadących na magazyny przy Półłanki. Miesiąc temu dołożyli jeszcze jeden kurs ze Szpitala Rydygiera o 4:39. Także z problemu zdają sobie sprawę, ale widać dodatkowy kurs nie rozwiązał problemu.

Re: 28.02.2025

: 28 lut 2025, 21:24
autor: Piotr246
Kurs ten przyjeżdża na Półłanki rozkładowo o 5:25.

Inna linia z Huty czyli 123, przyjeżdża o 5:35, a wcześniej o 4:54. Czyli w czasie największych napełnień jest 20 minutowa przerwa od kursu, który przyjeżdża o 5:05.

Re: 28.02.2025

: 28 lut 2025, 21:40
autor: Cyjan
Tak z ciekawości - ktoś kojarzy skąd ci ludzie jadą? Z Bieńczyc, Starej Huty, Klasztornej?

Re: 28.02.2025

: 01 mar 2025, 10:08
autor: stefan
Chyba z całej huty po trochu. Akurat jeżdżę na 5 do pracy i mijam czasem te 123/163 na Bulwarowej i tam już jest full siedzących i sporo stojących osób.

Re: 28.02.2025

: 01 mar 2025, 12:32
autor: Piotr246
Kurs o 4:39 niewiele pomógł, bo nikt nie będzie jechał do pracy 20 minut wcześniej i stał pod bramą.

19 lutego było -11 przed końcem trasy, więc to już jest standardem.

Brygada 163/06 wyjeżdża na Miejskie Centrum Opieki i zaczyna od 5:51, więc można dodać jeszcze kurs o 4:49 ze Szpitala Rydygiera.

Plus dodać kurs 123 o 4:45 z Mistrzejowic (Na Hipokratesa będzie o 4:56 więc będzie takt 10+5+5+10.

Odjazdy z Hipokratesa obecnie 4:31,41 następnie 5:01,11 itd.

Propozycja to 4:31,41,51,56 i powinno być lepiej.

Re: 28.02.2025

: 01 mar 2025, 13:22
autor: Piotr246
Dodatkowo brygada 143/05 zaczyna od kursu 6:10 z Podgórza SKA i można dodać łączenie. Dodając jakiś kurs pomiędzy 5 a 5:10 ze Szpitala Rydygiera, następnie przejazd z MCO na Podgórze SKA.

Re: 28.02.2025

: 01 mar 2025, 14:40
autor: tomek_m
Co to za aplikacja?

Re: 28.02.2025

: 01 mar 2025, 14:49
autor: Piotr246

Re: 28.02.2025

: 01 mar 2025, 22:52
autor: anonim_048
Piotr246 pisze: 01 mar 2025, 13:22 Dodatkowo brygada 143/05 zaczyna od kursu 6:10 z Podgórza SKA i można dodać łączenie. Dodając jakiś kurs pomiędzy 5 a 5:10 ze Szpitala Rydygiera, następnie przejazd z MCO na Podgórze SKA.
No i wszystko fajnie, dopóki nie weźmiemy pod uwagę tego, że na 143 musi być pojazd 12 metrowy, a na 163 18 metrowy. Pomijam fakt obsługi przez dwie różne zajezdnie, bo docelowo i tak Mobilis będzie miał jedną bazę, niemniej jednak pierwszy powód jest nie do przeskoczenia.