
28.02.2025
28.02.2025
ZTP nie dostrzega problemu tłoku w godzinach gdy nie pracuje. Kurs linii 163 o 4:59 ze Szpitala Rydygiera -13 na końcu trasy. Opóźnienie narasta od pierwszych przystanków.


- Załączniki
-
- Screenshot_20250228-055810~2.png (44.23 KiB) Przejrzano 9860 razy
Re: 28.02.2025
#RF308 jako tramwaj rezerwowy zamiast jednej z trójskładowych brygad „52” (52-18)
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 668
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: 28.02.2025
A zamiast kolejnego uffoka RP633 na 52-14. 

Re: 28.02.2025
Jeszcze była rezerwa #HL432 przed godz 9 za uffok "52-03"
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273. 

Re: 28.02.2025
Na tym kursie od dawna są dzikie tłumy przez pracowników jadących na magazyny przy Półłanki. Miesiąc temu dołożyli jeszcze jeden kurs ze Szpitala Rydygiera o 4:39. Także z problemu zdają sobie sprawę, ale widać dodatkowy kurs nie rozwiązał problemu.Piotr246 pisze: 28 lut 2025, 6:29 ZTP nie dostrzega problemu tłoku w godzinach gdy nie pracuje. Kurs linii 163 o 4:59 ze Szpitala Rydygiera -13 na końcu trasy. Opóźnienie narasta od pierwszych przystanków.
![]()
Re: 28.02.2025
Kurs ten przyjeżdża na Półłanki rozkładowo o 5:25.
Inna linia z Huty czyli 123, przyjeżdża o 5:35, a wcześniej o 4:54. Czyli w czasie największych napełnień jest 20 minutowa przerwa od kursu, który przyjeżdża o 5:05.
Inna linia z Huty czyli 123, przyjeżdża o 5:35, a wcześniej o 4:54. Czyli w czasie największych napełnień jest 20 minutowa przerwa od kursu, który przyjeżdża o 5:05.
Re: 28.02.2025
Tak z ciekawości - ktoś kojarzy skąd ci ludzie jadą? Z Bieńczyc, Starej Huty, Klasztornej?
ona/jej
Re: 28.02.2025
Chyba z całej huty po trochu. Akurat jeżdżę na 5 do pracy i mijam czasem te 123/163 na Bulwarowej i tam już jest full siedzących i sporo stojących osób.
Re: 28.02.2025
Kurs o 4:39 niewiele pomógł, bo nikt nie będzie jechał do pracy 20 minut wcześniej i stał pod bramą.
19 lutego było -11 przed końcem trasy, więc to już jest standardem.
Brygada 163/06 wyjeżdża na Miejskie Centrum Opieki i zaczyna od 5:51, więc można dodać jeszcze kurs o 4:49 ze Szpitala Rydygiera.
Plus dodać kurs 123 o 4:45 z Mistrzejowic (Na Hipokratesa będzie o 4:56 więc będzie takt 10+5+5+10.
Odjazdy z Hipokratesa obecnie 4:31,41 następnie 5:01,11 itd.
Propozycja to 4:31,41,51,56 i powinno być lepiej.
19 lutego było -11 przed końcem trasy, więc to już jest standardem.
Brygada 163/06 wyjeżdża na Miejskie Centrum Opieki i zaczyna od 5:51, więc można dodać jeszcze kurs o 4:49 ze Szpitala Rydygiera.
Plus dodać kurs 123 o 4:45 z Mistrzejowic (Na Hipokratesa będzie o 4:56 więc będzie takt 10+5+5+10.
Odjazdy z Hipokratesa obecnie 4:31,41 następnie 5:01,11 itd.
Propozycja to 4:31,41,51,56 i powinno być lepiej.
- Załączniki
-
- Screenshot_20250219-055423~3.png (73.14 KiB) Przejrzano 8177 razy
Re: 28.02.2025
Dodatkowo brygada 143/05 zaczyna od kursu 6:10 z Podgórza SKA i można dodać łączenie. Dodając jakiś kurs pomiędzy 5 a 5:10 ze Szpitala Rydygiera, następnie przejazd z MCO na Podgórze SKA.
Re: 28.02.2025
Co to za aplikacja?
-
- Znawca
- Posty: 184
- Rejestracja: 04 lip 2023, 19:53
- Lokalizacja: Kliny
Re: 28.02.2025
No i wszystko fajnie, dopóki nie weźmiemy pod uwagę tego, że na 143 musi być pojazd 12 metrowy, a na 163 18 metrowy. Pomijam fakt obsługi przez dwie różne zajezdnie, bo docelowo i tak Mobilis będzie miał jedną bazę, niemniej jednak pierwszy powód jest nie do przeskoczenia.Piotr246 pisze: 01 mar 2025, 13:22 Dodatkowo brygada 143/05 zaczyna od kursu 6:10 z Podgórza SKA i można dodać łączenie. Dodając jakiś kurs pomiędzy 5 a 5:10 ze Szpitala Rydygiera, następnie przejazd z MCO na Podgórze SKA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości