Strona 1 z 1

24.03.2025

: 24 mar 2025, 7:15
autor: kucyk
Na "78" są EU8N i jeden N8C. Zwolnione z tej linii Stadlery w ilości 2 wagonów wylądowały na szczytowej "75". :)

Re: 24.03.2025

: 24 mar 2025, 7:51
autor: michal49944
kucyk pisze: 24 mar 2025, 7:15 Na "78" są EU8N i jeden N8C. Zwolnione z tej linii Stadlery w ilości 2 wagonów wylądowały na szczytowej "75". :)
To może być też efekt dzisiejszego (o dziwo) braku Stadlerów na 52. ;)
Ogólnie aktualnie wykorzystanie taboru w pełni niskopodłogowego (oprócz 40m+) jest żenująco niskie. :(

Re: 24.03.2025

: 24 mar 2025, 10:18
autor: Cyjan
Na 4 jest HL433, serio? Czy oni dostają jakieś kary za wysłanie dobrego pojazdu?

Re: 24.03.2025

: 24 mar 2025, 12:06
autor: suchy
Cyjan pisze: 24 mar 2025, 10:18 Na 4 jest HL433, serio? Czy oni dostają jakieś kary za wysłanie dobrego pojazdu?
A co wg ciebie mają posłać na rezerwie, skoro padł HG921 na pętli Bronowice Małe, zrobił zatrzymanie, po czym od godziny 9.00 blokował mały tor na pętli - i dopiero gdzieś po 11.00 był holowany do zajezdni? ;)

Re: 24.03.2025

: 24 mar 2025, 12:57
autor: Dr2
suchy pisze: 24 mar 2025, 12:06 A co wg ciebie mają posłać na rezerwie, skoro padł HG921 na pętli Bronowice Małe, zrobił zatrzymanie, po czym od godziny 9.00 blokował mały tor na pętli - i dopiero gdzieś po 11.00 był holowany do zajezdni? ;)
Może czas na obsadzenie przynajmniej dwóch rezerw w NGT8/STL, skoro aż tyle brygad mamy o tej i większej pojemności.