Strona 1 z 1

Solaris Urbino 12 IV MildHybrid

: 26 kwie 2025, 9:56
autor: GoMeZz391
Dane techniczne:
Klasa: MAXI, niskopodłogowy
Długość: 12000 mm
Szerokość: 2550 mm
Wysokość: 3100 mm
Rozstaw osi: 5900 mm
Masa własna: 12150 kg/11480 kg [PU/BU]
Liczba miejsc ogółem: 84/95 [PU/BU]
Ilość miejsc stojących: 46/65 [PU/BU]
Ilość miejsc siedzących: 36/30 [PU/BU]
Układ drzwi: 2-2-0/2-2-2
Silnik: DAF MX-11 250 H3 [PU375-PU386]
Skrzynia biegów: Voith DIWA NXT [PU375-PU386]
Silnik: Cummins B6.7E6E300B [BU350-374]
Skrzynia biegów: Voith DIWA NXT [BU350-374]

Numery taborowe:
PU375-PU386
BU350-BU374

Najnowszy nabytek krakowskiego MPK.
Zapraszam do dyskusji i aktualizowania danych tych pojazdów oraz już kursujących.

Re: Solaris Urbino 12 IV MildHybrid

: 30 kwie 2025, 15:52
autor: GoMeZz391
W Brzeziu PU384 w asyście nadzoru. Wygląda na to, że poduszka przednia prawa padła.

Re: Solaris Urbino 12 IV MildHybrid

: 30 kwie 2025, 22:34
autor: tramwajowy
GoMeZz391 pisze: 30 kwie 2025, 15:52 W Brzeziu PU384 w asyście nadzoru. Wygląda na to, że poduszka przednia prawa padła.
Ciężarówka uderzyła w stojący autobus i odjechała z miejsca kolizji. Uszkodzony lewy tylny narożnik i wygięta klapa silnika.

Re: Solaris Urbino 12 IV MildHybrid

: 15 maja 2025, 16:38
autor: fubukiers
Pojazdy nówki sztuki, a zapowiedzi głosowe jak zwykle za ciche. Czy ktoś kto to reguluje w ogóle zwraca na to uwagę? Komunikaty zewnętrzne wyraźne i głośne, a w pojeździe jakby przez mgłę. A już nie wspomnę o komunikatach o strefach biletowych, które są wymawiane za szybko. Nie wiem czemu oni to tak zawsze na odwal robią.

Re: Solaris Urbino 12 IV MildHybrid

: 15 maja 2025, 18:10
autor: Mikix
fubukiers pisze: 15 maja 2025, 16:38 Pojazdy nówki sztuki, a zapowiedzi głosowe jak zwykle za ciche. Czy ktoś kto to reguluje w ogóle zwraca na to uwagę? Komunikaty zewnętrzne wyraźne i głośne, a w pojeździe jakby przez mgłę. A już nie wspomnę o komunikatach o strefach biletowych, które są wymawiane za szybko. Nie wiem czemu oni to tak zawsze na odwal robią.
Ja dzisiaj jechałem PU375 i faktycznie jadąc z tyłu przy silniku komunikaty były ciche, ale gdy przeszedłem na przód uważam, że dobrze było słychać, jeśli chodzi o komunikaty o strefie biletowej to zgadzam się z przedmówcą.